UniCredit a lansat un nou slogan – “Banking that matters”. Acesta va fi folosit pentru toate activităţile de comunicare ale Grupului, precum campanii de publicitate, materiale de branding şi marketing, în toate ţările în care este prezent, în linie cu abordarea sa “One Bank, One UniCredit”.
Acest slogan, care a fost dezvoltat de agenţia de publicitate Leagas Delaney Italia, va fi tradus în 12 limbi. “Banking that matters” exprimă, în doar trei cuvinte, esenţa identităţii corporative a UniCredit – de a oferi produse, servicii şi soluţii care fac o diferenţă reală în vieţile oamenilor, fie că sunt persoane individuale, familii, întreprinderi mici şi mijlocii sau companii mari, arată banca, într-un comunicat de presă.
UniCredit este o bancă comercială paneuropeană, având un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii şi oferind o reţea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de aproximativ 25 de milioane de clienţi.
Grupul oferă expertiză locală şi acoperire internaţională, sprijinindu-şi clienţii la nivel mondial şi oferindu-le acces fără egal la bănci de top pe cele 14 pieţe principale ale sale, precum şi în alte 18 ţări din întreaga lume.
În România, noile tagline-uri ale UniCredit sunt: “Banca pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Bank, respectiv “Soluţii pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Consumer Financing şi UniCredit Leasing.
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…
Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…