Companii Stiri

Ursus Breweries numește trei noi vicepreședinți3 min

21/02/2019 3 min read

Ursus Breweries numește trei noi vicepreședinți3 min

Reading Time: 3 minute

Ursus Breweries anunță numirea a trei noi Vicepreședinți pentru departamentele de resurse umane, marketing și tehnic.

Zuzana Balejová, Vicepreședinte Resurse Umane, Marek Dvořák, Vicepreședinte Marketing și Guy Van Geel, Vicepreședinte Tehnic.

Zuzana Balejová s-a alăturat echipei Ursus Breweries în rolul de Vicepreședinte Resurse Umane încă de la finalul anului trecut, fiind responsabilă de coordonarea priorităților de resurse umane, având ca element central experiența angajaților și practicile de management a resurselor umane, contribuind astfel la atingerea obiectivelor companiei.

Absolventă a Universității de Economie din Bratislava, Zuzana și-a început cariera în anul 2004 în cadrul companiei Manpower, unde a fost responsabilă de gestionarea clienților cheie. Din decembrie 2007 a intrat în industria berii în cadrul subsidiarei SABMiller din Slovacia, având rolul de Manager de Resurse Umane pentru departamentul de Vânzări și Distribuție. Pe parcursul carierei in SABMiller a lucrat și pentru Birra Peroni (deținută la acel moment de SABMiller) și a condus operațiunile de resurse umane pentru echipa europeană de achiziții a SABMiller. După achiziția SABMiller, s-a alăturat companiei Anheuser-Busch InBev în Elveția, unde a susținut integrarea organizației de achiziții globale.

Marek Dvořák este de la 1 februarie noul Vicepreședinte de Marketing al Ursus Breweries.

El este responsabil de dezvoltarea strategiei de marketing a companiei și de execuția planurilor pentru brandurile din portofoliul Ursus Breweries. Marek și-a început cariera în 2004 la EYELEVEL, o companie a InnerWorkings, unde a asigurat managementul proiectelor de retail marketing și de in-store design pentru clienți internaționali, începând de la cerere și până la implementarea efectivă în diverse piețe. Ulterior, și-a dezvoltat suplimentar experiența în cadrul agenției Arnold Worldwide, partea a grupului Havas, prin coordonarea echipei care a derulat proiecte strategice și activări regionale de brand pentru Brown-Forman și Volvo Cars Europe. În 2011 si-a început activitatea în industria berii, ocupând roluri precum: Innovation Manager, Senior Brand Manager sau Marketing Manager pentru subsidiara SABMiller din Cehia. Ultimul rol înainte de a se alătura echipei din România a fost acela de Marketing Manager Mainstream Brands pentru operațiunile din Cehia și Slovacia, în cadrul producătorului de bere Plzensky Prazdroj deținut acum de Asahi Breweries. A avut rezultate excelente pentru branduri renumite, precum Gambrinus, Radegast sau Velkopopovicky Kozel, care împreună reprezintă 30% din piața de bere din Cehia și 13% din piața berii din Slovacia.

Guy Van Geel este de la începutul lunii februarie Vicepreședinte al departamentului Tehnic pentru România și Ungaria, în cadrul Asahi Breweries Europe Group.

Guy Van Geel este licențiat în inginerie industrială, are o diplomă de masterat în bioinginerie și este specializat în biochimie și oenologie, având o experiență de 25 de ani în industria băuturilor. În ultimii trei ani a fost Director Tehnic al producătorului Khmer Beverages din Cambogia. Înainte de această etapă a lucrat timp de 16 ani ca Director Tehnic în cadrul mai multor producători de bere, printre care Alken-Maes Breweries, unde a condus Comitetul European de Inginerie din Scoția și Newcastle și a fost Manager Servicii Tehnice și Dezvoltare de Produs în Belgia, acumulând experiență în domeniul producției, ingineriei, distribuției și a dezvoltării de produs.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, are peste 1.400 de angajati în cele trei fabrici din Buzău, Timișoara și Brașov, precum și în micro-berăria din Cluj-Napoca. 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE