Antreprenori Stiri

Used Products plănuiește extinderea în marile orașe din țară

14 oct. 2020 2 min

Used Products plănuiește extinderea în marile orașe din țară

Reading Time: 2 minute

Filiala locală a retailerului de origine olandeză Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a raportat afaceri de peste jumătate de milion de euro în primele nouă luni din 2020 și pregătește extinderea pe piață.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, compania a avut o creștere a veniturilor cu 100%. Până la finele anului, Alexandru Săsărman (34 ani), antreprenorul clujean care a deschis, alături de soția sa Ramona (35 ani), prima franciză Used Products în România în 2018, se așteaptă să înregistreze o cifră de afaceri de circa 750.000 de euro și un profit net de peste 200.000 euro.

La ora actuală, compania olandeză fondată în 1997 are în jur de 60 de magazine în cinci țări: Olanda, Belgia, Spania, România și, de curând, Germania. În România, compania intenționează să se extindă și este în căutare de parteneri pentru orașele mari: Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Braşov, Sibiu, Oradea şi Arad.

„Suntem, în prezent, în etape diferite de discuție pentru București, Sibiu și Timișoara, condițiile de acceptare în lanțul de francize sunt flexibile, însă fiecare potențial candidat trebuie să treacă printr-un proces riguros de selecție”, explică Alexandru Săsărman, fondator Used Products.

Magazinul Used Products de pe strada Aurel Vlaicu, nr 4, vizavi de Cinema Mărăști, din Cluj-Napoca, care are în medie 800-900 de clienți lunar, a fost deschis în 2018 în urma unei investiții de peste 100.000 de euro. Cu toate acestea, Alexandru Săsărman spune că un centru Used Products poate fi deschis începând de la 40.000-50.000 de euro.

„Majoritatea bugetului inițial este direcționat către amenajarea spațiului și către primul stoc de produse. Totuși, există magazine de 50-60 mp  în rețea atât, unde investiția inițială a fost sub 50.000 de euro. Conform planului de afaceri întocmit anterior deschiderii locației din Cluj Napoca, s-a estimat că amortizarea se va face în aproximativ trei ani. Pentru a fi un reper al urmatoarelor centre din Romania, noi am investit mai mult decât s-a estimat, astfel că amortizarea se va face în 3-5 ani.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: