Companii

Virgil Abloh semnează design-ul noii sticle Evian

Reading Time: 2 minute

Evian și designerul Virgil Abloh se reunesc pentru primul proiectul creativ al colecției „One Drop can make a Rainbow”. Clasica sticlă Evian a fost mult timp un element fundamental al culturii pop. Indiferent dacă este prezentată în filme sau la evenimente de modă, compania de apă naturală de izvor este înrădăcinată în lumea modei. În timp ce apa în sine aduce hidratare, prezentarea este întotdeauna una elegantă, astfel că rezultatul parteneriatului aduce în prim plan viziunea comună pe care o împărtășesc cei doi: cum o picătură de apă poate fi considerată o metaforă a vieții.

Virgil Abloh, o voce emergentă în artă, muzică și design vestimentar a găsit inspirație într-unul dintre cele mai frumoase fenomene naturale, curcubeul. Sticla, în ediție limitată, este disponibilă în varianta de 0,75 L, fiind decorată cu picături de apă conturate într-o gamă de culori tumultoase care ilustrează conceptul colecției.

„Faptul că o picătură de apă poate crea un curcubeu a servit ca inspirație și metaforă pentru realizarea primului meu proiect în calitate de Creative Advisor pentru Evian, în cadrul Departamentul de Design pentru Inovație Durabilă. Pe măsură ce lumina se reflectă prin acel strop, ea își dezvăluie întregul potențial policromatic. Nu vedem doar apă, vedem posibilități infinite și inspirație pentru oricine. Pentru toată lumea”, a spus Virgil Abloh, Creative Advisor for Sustainable Innovation Design, Evian.

Întrucât tot mai mulți oameni sunt preocupați de sustenabilitate și de impactul asupra alegerilor asupra mediului, Evian îmbrățișează această schimbare în propria sa cultură. Astfel, în ianuarie 2018, Evian și-a luat angajamentul ca până în 2025 să producă doar recipiente din material 100% reciclat (rPET). În acest sens, compania își concentrează toate eforturile pe parteneriate, colaborări de pionierat, reproiectarea ambalajelor, accelerarea inițiativelor de reciclare și recuperarea deșeurilor de plastic din natură.

Totodată, la începutul anului în curs, Evian a lansat sticla de 1,5 L, realizată 50% din rPET. Compania și-a mărit media până la 30% a rPET-urilor în cazul celorlalte sticle folosite în toată lumea, de la sfârșitul anului 2018.

Noua sticlă Evian în ediție limitată semnată de designer-ul Virgil Abloh este disponibilă la vânzare aici.

Team

Recent Posts

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

4 ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

21 de ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

22 de ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

22 de ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

22 de ore ago

76% dintre români consideră că fumătorii adulți ar trebui să primească informații corecte, fundamentate științific, despre produsele fără fum

Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…

22 de ore ago