Business Companii Marketing Stiri

Visa are o nouă imagine de brand

21 iul. 2021 3 min

Visa are o nouă imagine de brand

Reading Time: 3 minute

Odată cu invitația de a ‘Redescoperi Visa‘ (Meet Visa), compania globală de tehnologie de plată anunță astăzi faza inițială a procesului de transformare a brandului care pune în evidență diversele capabilități ale rețelei sale și angajamentul de a facilita incluziunea economică în întreaga lumea. Perfect aliniată la strategia de afaceri a companiei, această fază include startul unei campanii de marketing dinamice la nivel global și prezentarea în avanpremieră a imaginii modernizate a renumitei mărci Visa.

„Oamenii au sentimentul că știu ce înseamnă Visa. Consumatorii și companiile au încredere în puterea celor patru litere și o simt de fiecare dată când deschid portofelul, plătesc la un comerciant, intră într-un magazin sau finalizează o tranzacție online. Ceea ce nu pot vedea este modul în care funcționează cele patru litere în cea mai dinamică rețea de oameni, parteneriate și produse. Dorim că ne asigurăm că Visa nu este percepută doar ca o companie de carduri, ci este considerată o rețea fiabilă care contribuie la progresul comerțului,” a declarat Lynne Biggar, Vicepreședinte Executiv și Director Marketing Global în cadrul Visa.

Pe măsură ce Visa continuă să influențeze modul în care se fac plățile fizice sau digitale cu carduri de credit sau debit, se poziționează tot mai mult în centrul eforturilor de fluidizare a fluxurilor monetare. Având ca obiectiv accesul la incluziunea economică, rețeaua Visa conectează 3,6 miliarde de conturi financiare, peste 70 de milioane de locații comerciale, zeci de mii de parteneri și facilitează tranzacții cu un volum total de peste 11.000 de miliarde USD anual. Doar în ultimii cinci ani, Visa a investit 9 miliarde USD în tehnologie, cu scopul de a transforma viitorul comerțului, oferind o gamă diversificată de produse, servicii și beneficii.[1]

Pentru a ilustra varietatea capabilităților Visa, printre elementele inițiale ale transformării brandului Visa se află:

Filmele ‘Redescoperă Visa’ (Meet Visa) pun în evidență puterea rețelei. Realizat de renumita agenție de publicitate cu prezență globală Wieden+Kennedy, Visa dezvăluie un scurt metraj regizat de Malik Hassan Sayeed care invită lumea să ‘Redescopere Visa,’ o rețea care deservește pe oricine. Acest film introductiv este completat de o serie de filme digitale scurte și de fotografii care ilustrează complexitatea rețelei Visa care își propune să ofere acces și să promoveze comerțul pentru persoane reale în locuri reale din întreaga lume. Adus la viață de unii dintre cei mai buni și creativi artiști, cum ar fi Sayeed, Visa a lucrat și cu fotograful Camilla Falquez și echipa de regie argentiniană Pantera & Co. – Brian Kazez, Pato Martinez și Francisco Canton.

Noua identitate de brand Visa simbolizează schimbarea. De multă vreme, Visa înseamnă încredere, siguranță, acceptare și incluziune. Aceste valori fundamentale, pe lângă obiectivul de a facilita accesul la economia globală pentru toată lumea, vor fi exprimate printr-o identitate de marcă vizuală dinamică, modernizată, construită în parteneriat cu cea mai mare firmă globală de design de mărci Mucho. Campania ‘Redescoperă Visa’ (‘Meet Visa’) prezintă o primă incursiune în noua identitate vizuală de brand care se va lansa anul acesta, reprezentată în culori mai vii pentru impact digital, cu fonturi personalizate create pentru experiențe digitale optime și un simbol de marcă actualizat, conceput să exprime obiectivele organizației.

Pe parcursul anului 2021, noua identitate de marcă Visa va deveni vizibilă în toate cele peste 200 de țări și teritorii în care activează Visa, ilustrând principalele puncte ale strategiei de afaceri a companiei care vizează:

  • Plăți efectuate de consumatori, cu accent pe extinderea accesului și migrarea spre plățile digitale a celor 17.000 de miliarde USD cheltuiți în numerar și cecuri la nivel global.
  • Noi fluxuri de plăți, inclusiv plăți transfrontaliere între persoane fizice și o gamă de servicii cu valoare adăugată care ajută companiile de orice dimensiune să se adapteze la contextul actual, să identifice noi oportunități de creștere și să susțină misiunea noastră de a transforma Visa în cea mai sigură, rezilientă și fiabilă rețea.
  • O diversitate de oferte și soluții prin parteneriate active cu fintech-uri și brand-uri consacrate, relații cu autoritățile publice din întreaga lume și tehnologie inovatoare construită pentru viitor.

„Suprindem ambiția îndrăzneață pe care o urmărește Visa cu această transformare a mărcii, ca o modalitate de a exprima ceea ce reprezentăm și ceea ne dorim să devenim. Lumea se redeschide și apar tot mai multe modalități de circulația a banilor, prin urmare este cel mai potrivit moment să facem cunoscute eforturile pe care le depunem și impactul pe care îl poate avea o companie implicată la nivel social, precum Visa, astfel încât să ajute oamenii, companiile și economiile să prospere,” a continuat Biggar.


[1] Analiza financiară Visa 2020

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: