Brand Focus Companii Interviuri Stiri

Lucia Costea, Secom: Rutine bune pentru o viață echilibrată

11 dec. 2020 3 min

Lucia Costea, Secom: Rutine bune pentru o viață echilibrată

Reading Time: 3 minute

Good Routine® este un nou brand lansat de Secom în octombrie 2020, care se concentrează pe prevenție și care pune în centru oamenii și nevoile lor. Lucia Costea, cofondator și CEO al Secom, explică necesitatea acestui brand în portofoliul companiei.

Ce reprezintă acest nou brand?

Știm că drumul către o viață armonioasă este o provocare unică pentru fiecare dintre noi. Prin Good Routine ne propunem să devenim parte din rutina bună a consumatorilor noștri pentru a-i susține să adopte sau să își păstreze micile obiceiuri sănătoase – așa cum sunt și suplimente alimentare – pentru a se putea bucura de o viață echilibrată. Lansarea brandului propriu Good Routine este un pas firesc pe care îl facem după 17 ani de experiență în piața de suplimente alimentare, timp în care am fost un trendsetter, un lider de autoritate, ani în care am avut o preocupare reală pentru inovație și am fost expuși la cele mai bune practici de la nivel mondial.

Care sunt inovațiile aduse prin Good Routine?

Produsele se diferențiază pe piață prin asocierile unice de ingrediente care acționează sinergic, formule inovatoare aliniate celor mai noi tendințe și descoperiri științifice din domeniu. De exemplu, formula sinergică din C-Your-Immunity asociază vitamina C bioidentică, Quercetina Hesperidina și Bromelaina pentru a oferi un suport imunitar complet, prin mecanismul triplu de acțiune: antioxidant, antiinflamator și antialergic. Suplimentele alimentare Good Routine sunt create după rețeta proprie Secom, împreună cu producători din Spania care dețin cele mai importante licențe și certificări internaționale din categorie, care atestă calitatea, eficiența și siguranța acestora.

Ce fel de produse vor fi sub marca Good Routine?

Prima gamă de suplimente Good Routine este alcătuită din 10 produse destinate adulților, fiecare cu beneficii distincte: completează dieta (inclusiv cea vegetariană sau vegană), echilibrează flora intestinală, susțin imunitatea, articulațiile, ajută organismul în perioade de oboseală și stres, reglează nivelul colesterolului, protejează ficatul și inima, susțin sănătatea tractului urinar. Produsele Good Routine conțin ingrediente din surse naturale și formule patentate atent alese, toate oferind forme de prezentare ușor de administrat, concentrații optime ale substanțelor active, eliberarea rapidă a acestora în organism și biodisponibilitate crescută. Acestea sunt disponibile în aproximativ 2.000 de farmacii partenere din toată țara, în cele 13 magazine Secom și pe www.good-routine.com.

Care sunt provocările Secom în această perioadă?

Din punct de vedere business suntem privilegiați, dar noi nu ne măsurăm succesul doar prin numărul de flacoane vândute, ci prin impactul direct pe care îl avem în viețile clienților și consumatorilor noștri. În timpul pandemiei, comenzile de produse, în special cele destinate imunității, au crescut considerabil, astfel principala provocare, cel puțin, la început a fost legată de asigurarea stocurilor pentru a putea susține consumatorii în această perioadă dificilă.

Din fericire, am reușit să o depășim printr-o serie de demersuri împreună cu partenerii noștri. În paralel cu asigurarea stocurilor, pentru desfășurarea în mod responsabil a activității Secom, majoritatea eforturilor noastre se îndreaptă către: implementarea măsurilor necesare de siguranță, susținerea echilibrului emoțional pentru oamenii din echipă și dezvoltarea de business contingency plans pentru diverse scenarii de evoluție a pandemiei. Impredictibilitatea rămâne în continuare una dintre cele mai mari provocări.

Cum a fost anul 2020 pentru Secom până în prezent?

Anul acesta a fost probabil cel mai atipic din experiența mea antreprenorială, caracterizat de impredictibilitate și multe provocări. Din fericire, am reușit să le facem față cu bine datorită capacității de adaptare a companiei la noul context. Atuurile care ne-au ajutat să ne adaptăm în această perioadă și pe care ne bazăm în continuare sunt: digitalizarea, structura și procesele clare de lucru, comunicarea constantă, transparentă, echipa noastră de încredere și modelul sustenabil de business. De asemenea, un atu important este portofoliul vast de produse, care ne permite să răspundem prompt la nevoia crescută a consumatorilor noștri de produse naturale de calitate, eficiente, capabile să le susțină organismul într-o perioadă atât de dificilă pentru sănătate.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 348 (15 noiembrie – 15 decembrie 2020). Dacă doriți să primiți Revista Biz prin curier, abonați-vă aici.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: