Vodafone reînnoiește parteneriatul cu agenția de media Carat, parte din grupul dentsu pentru serviciile de media buying
Reading Time: < 1 minutCarat, agenția de media din rețeaua dentsu, își consolidează parteneriatul cu Vodafone Group, păstrând contul de media buying pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA)
În urma unei licitații competitive, Carat a obținut un nou contract pe trei ani, valabil de la 1 ianuarie 2026. Colaborarea dintre Vodafone și dentsu durează de peste șase ani.
Carat va gestiona achiziția de spațiu publicitar în 11 piețe din EMEA: Albania, Cehia, Egipt, Germania, Grecia, Irlanda, Portugalia, România, Africa de Sud, Turcia, precum și pentru brandurile Vodafone și VOXI în Marea Britanie. Carat va continua, de asemenea, să sprijine Vodafone în procesul de internalizare a unei părți mai mari din activitățile de media buying.
Această reînnoire a parteneriatului marchează trecerea de la statutul de furnizor de servicii media de încredere la cel de partener de transformare media pentru Vodafone. Ea deschide calea către noi oportunități de integrare, inclusiv scalarea unor soluții personalizate care valorifică punctele forte ale dentsu în domeniul datelor, inteligenței artificiale și al înțelegerii audienței, pentru a genera rezultate inovatoare și măsurabile.
„Obținerea celui de-al treilea parteneriat consecutiv alături de Vodafone reprezintă atât o realizare importantă, cât și o confirmare solidă a rezultatelor obținute împreună. Această reușită reflectă forța relației noastre de lungă durată, viziunea comună asupra transformării prin media și talentul excepțional din rețeaua noastră globală. Privim înainte cu încredere pentru a continua să inovăm, valorificând la maximum capabilitățile Media++.”
Anna Campbell, Global Managing Director & Global Client President, Carat
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz