Stiri Companii Tech

VTEX investește 10 milioane de euro și triplează echipa din România

25 ian. 2021 2 min

VTEX investește 10 milioane de euro și triplează echipa din România

Reading Time: 2 minute

VTEX va investi 10 milioane de euro, în următorii doi ani, în dezvoltarea regiunii coordonate din România. Pentru anul în curs, VTEX are în plan investiții de peste 3 milioane de euro, în timp ce, în 2020, bugetul de investiții a fost de 1,5 milioane de dolari.

Investițiile vor fi făcute în dezvoltarea hub-ului din România, care adresează atât piața locală, cât și Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria și Grecia. VTEX intenționează să extindă echipa proprie de la 15 angajați, acum, la 45, la finalul anului, să crească parteneriatele cu agenții de implementare și să susțină clienții în diverse proiecte strategice. 

„Implementăm în România și în regiune cea mai complexă și completă platformă pentru comerțul online, într-o perioadă în care tot mai mulți business owners înțeleg că ecommerce este <<the way to go>> și marketplace-urile online fac parte din planurile lor imediate. Pe termen mediu, ne-am propus ca VTEX să fie lider de piață în România și un jucător important în regiune, primul brand la care te gândești atunci când vrei să dezvolți un business solid sau să faci trecerea eficientă și rapidă în online. Rezultatele de până acum arată că suntem cea mai bună alegere”, spune Cristi Movilă, Growth Leader, Eastern Europe VTEX.

În prezent, VTEX are 21 de clienți în regiunea coordonată din România. În 2021, compania estimează un portofoliu total de peste 50 de clienți în regiune. Platforma acoperă deja toate industriile din România, în Food, Fashion, IT&C și HoReCa, Pet și Home & Deco, ce au în plan extindere constantă și flexibilitatea de a evolua pe orice verticale, inclusiv marketplace-uri sau să iasă pe piața internațională.

Creștere de 50% a veniturilor

Recent, VTEX a gestionat integral migrarea pe online, în doar 4 luni, a grupului de francize fashion Peeraj, un business extrem de complex, cu un portofoliu extins de branduri – precum Emporio Armani, Skechers, Swarovski, Boggi sau OVS Kids – și prezență fizică în toată țara.  Construit de la zero, noul magazinul online a fost lansat în octombrie 2020 și, după prima lună de operare pe platforma VTEX, a înregistrat o creștere a veniturilor de 50% comparativ cu media ultimelor 6 luni

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: