MarComm Stiri

Wavemaker România introduce, în premieră pe piața locală, Maximize

26 mai 2021 2 min

Wavemaker România introduce, în premieră pe piața locală, Maximize

Reading Time: 2 minute

Maximize este singurul software din lume care permite crearea unui plan de media perfect optimizat pentru multiple audiențe, în același timp, în baza unei tehnologii de Artificial Intelligence agent-based, care simulează comportamentul targetului, se arată în comunicatul de presă. Astfel, Maximize este software-ul media care aduce rezultatele cele mai apropriate de realitate.

Bugete irosite și obiective neatinse

Planificarea de media din România are limitări semnificative, printre care planificarea pe un singur target, deși brandurile își doresc să atingă mai multe segmente; planificarea pe targeturi demografice pe TV, deși oamenii care rezonează cu brandul nu se regăsesc în același interval demografic sau tratarea separată a canalelor de media, ceea ce duce la o optimizare limitată. Aceste limitări sunt consecința utilizării de instrumente media care nu mai sunt adaptate complexității universului de comunicare actual.

Viitorul planificării media prin soluții inovatoare

Peste 75 de strategi, planneri, data scientists, programatori, testeri si designeri Wavemaker au lucrat în ultimii doi ani la un nou mod de a planifica media. Rezultatul este software-ul Maximize, folosit în România, în exclusivitate, de Wavemaker.

Planificările obținute cu ajutorul Maximize sunt cu 30% mai eficiente decat modul convențional de planificare.  

Oana Pădure, CEO Wavemaker România, a declarat:

“Suntem mândri că vom putea să aducem mai multă creștere clienților noștri decât am făcut-o până acum. Este ambiția oricărui profesionist să fie parte dintr-o schimbare revoluționară a industriei în care activează. Ne simțim privilegiați deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare și ne va ajuta să le oferim partenerilor noștri rezultate semnificativ îmbunătățite. Vom face tot posibilul ca până la finalul anului să aducem creștere adăugată tuturor partenerilor noștri, folosind Maximize.”

Conform comunicatului de presă emis de agenție, unicitatea lui Maximize vine, în primul rând, din faptul că optimizează pentru obiectivele de marketing, în general, nu doar pentru cele de media. Acesta folosește datele proprii GroupM despre purchase journey în România, împreună cu o tehnologie de tip AI sofisticată de agent-based modelling pentru a maximiza rezultatele campaniilor media nu doar pe un target, ci pe toate segmentele clientului, și nu doar pentru obiective de media, așa cum este reach-ul, ci și pentru obiective de marketing, precum notorietate, conexiune emoțională, vânzări.

Experții Wavemaker au început deja să folosească Maximize pentru a aduce mai multă valoare clienților pentru bugetele de media.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: