Compania low-cost Wizz Air a lansat Harta pentru planificarea călătoriilor, care ajută pasagerii să stabilească către ce destinații din rețeaua Wizz pot zbura în momentul căutării și să îi informeze cu privire la restricțiile de călătorie cauzate de pandemia de coronavirus. Pasagerii selectează aeroportul de plecare dorit și apoi oricare dintre destinațiile disponibile din rețeaua Wizz Air.
Harta permite verificarea rutelor operaționale și a regulilor de călătorie relevante folosind un sistem cu coduri de culori. Țările și aeroporturile sunt codificate pe culori în funcție de restricții – verde înseamnă că nu există restricții pentru a intra în țară pe calea aerului, galben înseamnă că există restricții parțiale (test / carantină / izolare) pentru a intra în țară prin aer, roșu înseamnă că există interdicție totală sau parțială de a intra în țară prin transport aerian.
Pentru informații suplimentare cu privire la reglementările de călătorie, pasagerii pot selecta anumite rute care îi vor direcționa către o pagină de informații de călătorie specifice fiecărei țări, cu link-uri relevante către site-urile guvernamentale, pagini de călătorie utile și orice formulare obligatorii ce trebuie completate înainte de plecare.
„Căutăm întotdeauna să îmbunătățim experiența clienților pe parcursul călătoriei, precum și pe site-ul nostru, iar acest nou instrument de căutare va ajuta pasagerii să vadă unde pot și unde nu pot călători. Credem că Harta planificării călătoriilor va reduce grijile pasagerilor cu privire la călătorii în aceste vremuri incerte deoarece îi menține la curent cu ultimele informații de călătorie, astfel încât pasagerii să poată descoperi în continuare destinații noi și interesante din rețeaua WIZZ„, a declarat Zsuzsa Poos, Chief Customer & Marketing Officer la Wizz Air.
Harta planificării călătoriilor este actualizată zilnic la ora 18:00 CET (19:00 ora României), dar Wizz Air recomandă pasagerilor să verifice cât mai bine condițiile de îmbarcare înainte de plecare, deoarece acestea ar putea fi supuse modificărilor zilnice.
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…
Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării: clienții care aduc la Kaufland recipientele…
Startup-ul fintech MetaWealth și One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane de euro pentru apartamente de închiriat,…
Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…