Cum găsești o nouă definire a gătitului pentru Floriol? Răspunsul oferit de agenția WOPA a convins clientul – Bunge și a dus la câștigarea pitchului pentru comunicarea digitală a Floriol.
Campania “Poftă de emoții, Poftă de viață”, semnată de WOPA, se reflectă în comunicare pe Youtube, Facebook, Instagram, în challenge-uri lansate către influenceri și este gândită să funcționeze pe termen lung. Materialele influencerilor sunt încărcate pe noul site Floriol.
Pe Floriol.ro pot fi găsite peste 100 de rețete din bucătăria italiană, franțuzească, chineză, mexicană, libaneză sau din Peru, alături de rețete românești cu un ‘twist’ și de rețete fantezie.
Echipele care au dezvoltat campania:
Din partea WOPA: Dragoș Ometiță (Creative Director); Daniel Hărmănescu (Senior Copywriter); Anca Duma (Head of Social Media); Mihaela Giurcă (Client Service Director); Andra Țivichi (Account Director).
Din partea Bunge: Monica Spiru (Marketing Manager Bunge România & Bulgaria); Iulia Dobromir (Brand Manager).
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…
Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…
BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…
Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…