YOLO Media a generat apariții media în valoare de 337.000 de euro pentru Federația Română de Canotaj în luna septembrie 2025
Reading Time: 3 minuteAgenția YOLO Media a înregistrat, în luna septembrie, o valoare de expunere media (EAV – Equivalent Advertising Value) de peste 337.000 de euro pentru Federația Română de Canotaj, în urma activităților de comunicare realizate exclusiv în regim de PR (Earned Media). Federația face parte din portofoliul agenției încă din anul 2018.
Rezultatele excepționale ale sportivilor români la campionatele europene și mondiale, comunicate strategic prin presă, au generat 414 apariții media în presa scrisă, online, televiziune și radio, potrivit datelor Klarmedia.
Aceste apariții au avut o audiență cumulată de peste 7 milioane de persoane. Audiența radio a fost de 4,2 milioane de persoane, în timp ce expunerea TV a fost urmărită de 2 milioane de persoane. Presa centrală a înregistrat o audiență de 215.000 de persoane, iar știrile online au fost citite de peste 640.000 de oameni.

Federația a înregistrat 51 de articole cu proeminență foarte mare, 196 de articole cu proeminență mare, 157 de articole cu proeminență medie și 154 de articole cu proeminență mică.
EAV (Equivalent Advertising Value) reprezintă un indicator standard în industria de comunicare și relații publice, utilizat pentru a evalua valoarea publicitară echivalentă a articolelor, știrilor sau interviurilor. Calculul este realizat pe baza tarifelor de listă (ratecard) și ia în considerare durata știrilor (radio și TV), dimensiunea articolelor (print), precum și costul publicării unui material comercial similar (online).
Pe lângă expunerea media tradițională, conținutul postat pe paginile oficiale ale Federației Române de Canotaj, gestionat de YOLO Media, a atins un reach cumulat de 2,6 milioane de persoane, dintre care 2,4 milioane pe Facebook și 1,2 milioane pe Instagram, consolidând astfel prezența digitală a Federației.
Agenția YOLO Media a fost responsabilă de organizarea conferinței de presă care a precedat plecarea lotului de canotaj în China, dar și a conferinței organizate la sosirea acestuia în țară, amplificând astfel notorietatea performanțelor echipei naționale de canotaj în spațiul public.
La Shanghai, canotorii români au obținut rezultate remarcabile: 6 medalii – 2 de aur și 4 de argint, cel mai bun rezultat din ultimii 28 de ani la o competiție mondială de canotaj. România ocupă acum locul al treilea în clasamentul mondial al probelor olimpice, după Olanda și Marea Britanie, confirmând statutul de lider în canotajul internațional.

„Printr-o comunicare strategică și susținută din partea noastră și printr-o conducere impecabilă, axată pe rezultate, asigurată de președintele Federației, Elisabeta Lipă, canotajul a încetat de mult timp să mai fie doar un sport de nișă. Federația Română de Canotaj este, pentru al optulea an consecutiv, cea mai performantă federație sportivă din România, iar notorietatea acestei discipline a fost amplificată de abilitățile de comunicare ale YOLO Media.
Aparițiile media recente, inclusiv cele internaționale, precum cele din Shanghai, confirmă încă o dată valoarea canotajului românesc și aprecierea de care acești sportivi se bucură atât în rândul publicului, cât și al presei.
Pe de altă parte, numărul tot mai mare de sponsori și parteneri care se alătură Federației ne arată că suntem pe o direcție solidă și eficientă de comunicare. Cu timpul, bariera dintre agenție și client s-a estompat, iar astăzi suntem considerați o parte esențială din familia canotajului românesc – un lucru care ne onorează, dar care ne și responsabilizează constant”, declară Christian Stan, Managing Partner YOLO Media.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz