Analize Business Stiri

Brandul de angajator a favorizat recrutările din IT pe timp de pandemie

28/04/2021 < 1 min read

Brandul de angajator a favorizat recrutările din IT pe timp de pandemie

Reading Time: < 1 minut

Reputația solidă pe piața de tehnologie, cultura de angajator și proiectele complexe dezvoltate de companie sunt principalele motive care au facilitat procesul de recrutare și retenția angajaților în perioada de pandemie, arată un studiu Connections.

Procesul de recrutare a fost simplificat de contextul crizei sanitare, iar timpii de angajare s-au redus cu 30%, datorită flexibilității pe care o oferă interviurile în format online.  

Timp de recrutare, până la 2 luni

În prezent, pentru pozițiile middle-senior, recrutarea durează până la maximum 2 luni, iar pentru poziții de nișă (de exemplu RPA) pe zona de entry level, recrutarea durează în medie 2-3 săptămâni.

“Durata recrutării depinde foarte mult de tipul de proiect – tehnologii noi, domeniu de impact, proiect inovativ, stabilitate – de brandul de angajator și de pachetul salarial alocat pentru poziția respectivă. Datorită complexității proiectelor derulate, focusul nostru este pe atragerea de seniors și talente. Suntem unul din principalii parteneri ai UiPath în România și am implementat alături de ei procese de automatizare în industrii cheie”, declară Iulia Andreea Bădăuță – IT&RPA Talent Acquisition Connections.

Robot de contabilitate

Connections a abordat o strategie dinamică de sprijin față de companiile care, confruntate cu criza sanitară, trebuiau să facă trecerea către gestionarea afacerii online. Echipele de programatori seniori au creat produse specifice cum ar fi Digital Workplace – un produs care oferă servicii la cheie hardware și software pentru funcționarea online a afacerilor, soluție potrivită pentru lucrul de acasă, Tudor – Robotul virtual de contabilitate, precum și aplicația ID Scanner, prin care se pot extrage datele din cărțile de identitate printr-o simplă fotografie.

De asemenea, echipele Connections au dezvoltat și robotul SAM care ajută la managementul administrativ al pacienților din cadrul unei instituții medicale private.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă