Zen Friday în loc de Black Friday la Leroy Merlin. Cum a decis retailerul să reducă prețurile produselor
Reading Time: 3 minuteLeroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță lansarea unei noi ediții a campaniei „Zen Friday”, o inițiativă care reafirmă promisiunea companiei de a oferi cele mai mici prețuri în fiecare zi, fără a depinde de valurile de reduceri sezoniere. Prin această campanie, compania invită clienții să se bucure de o experiență calmă, predictibilă și echilibrată, fără presiunea ofertelor limitate sau a reducerilor de moment.
Cu peste 45.000 de produse disponibile, Leroy Merlin oferă soluții accesibile pentru toate proiectele de construcție, amenajare și grădinărit, pe tot parcursul anului. Campania se desfășoară la nivel național, între 27 octombrie și 21 noiembrie, și este comunicată pe toate canalele de media — online, TV, radio, social media și în magazinele fizice Leroy Merlin.
Campania Zen Friday vine în continuarea angajamentului Leroy Merlin de a oferi clienților o experiență de cumpărături relaxată și prietenoasă, în spiritul recunoașterii Customers’ Friend – o certificare internațională care atestă calitatea experienței oferite clienților și relațiile bazate pe încredere, respect și grijă. „Zen Friday” confirmă și în acest an recunoașterea oficială a companiei prin certificarea Best Buy Award 2024–2025, care atestă că Leroy Merlin este magazinul cu cel mai bun raport preț/calitate în categoriile Echipamente Baie și Decorațiuni și Accesorii pentru casă din România, conform studiului realizat de agenția ICERTIAS (International Certification Association GmbH) din Zürich, Elveția.

„La Leroy Merlin, prețurile mici nu sunt excepții, ci o regulă de zi cu zi. Ne dorim ca oamenii să știe că pot găsi oricând produse de calitate la prețuri mici, având de ales dintr-o gamă variată de peste 45.000 de articole. Filosofia noastră este simplă: oferim transparență, stabilitate și sprijin real pentru toate proiectele de acasă. Prin campania Zen Friday, vrem să le oferim clienților o experiență liniștită și predictibilă, fără agitația tipică a perioadelor de reduceri”, declară Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
Pentru a susține această promisiune, Leroy Merlin monitorizează peste 15.000 de prețuri zilnic cu ajutorul unui departament dedicat de pricing, care analizează constant piața și ajustează săptămânal ofertele acolo unde este necesar, pentru a menține prețurile cele mai mici și competitive în toate categoriile.
În spiritul abordării „zen”, strategia Leroy Merlin este să nu aibă campanii de reduceri sau promoții, cu excepția lichidărilor de stoc. Astfel, circa 30% din produsele companiei sunt reînnoite anual, iar cele pentru care există lichidare de stoc sunt semnalate atât la raft, cât și online, sub eticheta „Final de gamă”.
Totodată, Leroy Merlin dezvoltă produse proprii, testate riguros pentru a asigura un standard ridicat de calitate. Datorită prezenței sale internaționale, compania menține o colaborare directă cu producătorii, reușind să ofere calitate la cel mai bun preț în fiecare zi.
Leroy Merlin, membră a Grupului Francez ADEO, este lider european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 100 de ani ca retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit.
Harta ADEO cuprinde peste 1.000 de magazine situate în 20 de țări ce deservesc 500 de milioane de locuitori și profesioniști. Suntem 150.000 de colegi, lideri dezvoltați într-o cultură a intraprenoriatului, animați de un scop comun: să fim utili nouă, celorlalți, comunităților și întregii lumi, să oferim soluții eficiente și responsabile de îmbunătățire a locuințelor.
În România funcționează 25 magazine Leroy Merlin, cu aproape 3.500 de angajați în 16 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Pitești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște și Arad.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


