Sustenabilitea, CSR-ul sau acel “social purpose” reprezintă un domeniu care a câștigat mult teren în România în ultimii ani, fiind inclus negreșit în planurile de comunicare sau în strategiile de business ale companiilor, însă publicul larg e puțin familiarizat cu acești termeni. Cu toate acestea, odată cu pandemia de COVID-19, companiile au avut ocazia să demonstreze că nu aplică doar la nivel teoretic aceste concepte care sună frumos, ci sunt prezente și mereu pregătite să acționeze în folosul comunităților. Mediul privat a demonstrat în 2020 că trebuie să ne orientăm întotdeauna către brandurile care fac bine, pentru că nu vor dezamăgi într-o situație de criză.
În cadrul zilei de CSR, vom discuta cu acele Companii de Bine care au ajutat România să se vindece în această perioadă incertă și vom afla ce arii sunt încă neexploatate, pentru a avea o hartă cât mai clară a inițiativelor de acest fel din țara noastră.
2020 a fost un an tumultuos la nivel global, care a adus cu sine și multe perturbări în domeniul sanitar, al politicii, societății, economiei și mediului. Reacționând rapid la aceste schimbări, mediul de business a adoptat o poziție proactivă, în ciuda haosului care domina.
Vom asculta un keynote speech pentru a descoperi cum s-au mobilizat liderii de business pentru a aduce schimbarea în România. Obiectivele de Dezvoltare Durabilă nu au mai fost doar o parte a strategiei, ci, în 2020, transparența și responsabilitatea au devenit mantra modului actual de a conduce afacerile. În plus, vom afla în ce fel digitalizarea a deschis oportunități extraordinare în rezolvarea problemelor din societățile actuale în cele mai eficiente moduri.
KEYNOTE SPEAKER:
Companiile care au știut să aleagă sustenabilitatea în fiecare aspect al businessului au pariat pe o carte câștigătoare. Strategiile lor au impact pe termen mediu și lung și dezvoltă într-un mod durabil nu doar businessul, ci și comunitățile și societatea în care își dezvoltă activitatea.
Vom avea alături lideri de renume în industrie, care își propun să inspire alte companii, prin puterea exemplului și prin bunele practici pe care le implementează alături de echipele pe care le conduc, pentru a crea împreună o Românie mai bună.
SPEAKER:
Companiile care au știut să aleagă sustenabilitatea în fiecare aspect al businessului au pariat pe o carte câștigătoare. Strategiile lor au impact pe termen mediu și lung și dezvoltă într-un mod durabil nu doar businessul, ci și comunitățile și societatea în care își dezvoltă activitatea.
Vom avea alături lideri de renume în industrie, care își propun să inspire alte companii, prin puterea exemplului și prin bunele practici pe care le implementează alături de echipele pe care le conduc, pentru a crea împreună o Românie mai bună.
SPEAKERI:
O companie sustenabilă este un erou modern, deoarece trebuie să lupte în primul rând cu schimbarea mentalităților. Cu schimbarea paradigmei și transformarea realității în una care va oferi o lume mai bună pentru generațiile viitoare. Numai cei care știu cum să transforme această realitate, să o modeleze în beneficiul mediului, al comunităților și al oamenilor vor fi liderii durabilității pe termen lung.
Ei sunt eroii de astăzi, cei care fac din CSR un dar pentru oamenii de mâine.
SPEAKERI:
Organizațiile care au știut să aleagă sustenabilitatea au pariat pe o carte câștigătoare. Strategiile lor au impact pe termen mediu și lung și dezvoltă într-un mod durabil comunitățile și societatea în care își dezvoltă activitatea.
Vom avea alături lideri de renume, care își propun să inspire societatea, prin puterea exemplului și prin bunele practici pe care le implementează, pentru a crea împreună o Românie mai bună.
MOTIVATIONAL SPEAKERI:
SPEAKERI:
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…