Allianz, profit operaţional de 2,5 miliarde de euro

Allianz, profit operaţional de 2,5 miliarde de euro

Allianz raportează la finele trimestrului trei 2017 un profit operaţional de 2,5 miliarde de euro – în target pentru rezultatele previzionate pentru acest an. „Rezultatele acestui trimestru au fost pozitive, în ciuda numeroaselor evenimente naturale  violente care au afectat segmentul Asigurărilor Generale. De asemenea, ne-am bucurat să vedem modul în care specialiştii noştri au fost în măsură să ofere suport

Allianz, in top 50 cele mai puternice branduri

Allianz, in top 50 cele mai puternice branduri

Allianz si-a consolidat pozitia de cel mai valoros brand de asigurari in topul Brand Finance Global 500 ranking din acest an. Detinator al acestei titulaturi pentru al treilea an consecutiv, Allianz a devenit singurul asigurator inclus in Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii in anul 2016, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Ca rezultat al cresterii puternice

Doar un pas de la Internet of Things la noi riscuri cibernetice

Doar un pas de la Internet of Things la noi riscuri cibernetice

Studiul Allianz subliniaza faptul ca riscurile cibernetice evolueaza dincolo de aspecte ce tin de confidentialitate sau de reputatie. Interconectivitatea aparaturii electronice  si a companiilor aduce cu sine noi expuneri  la riscuri, intreruperea afacerilor  fiind cea mai importanta vulnerabilitate a companiilor). In cadrul unui nou raport – A Guide to Cyber Risk: Managing The Impact of Increasing Interconnectivity – divizia specializata