Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Crezi că brandul tău poate trece ”the logo test”? E unul dintre primele lucruri la care ar fi util să te gândești când vrei să începi o strategie de content marketing. de Diana Șerban Content Marketing Institute a publicat recent un articol despre ”the logo test” care te poate ajuta să evaluezi ce impact are conținutul pe care îl publici

Despre regi și sclavi în era digitală

Despre regi și sclavi în era digitală

Cine are date mai bune și le folosește rapid, cu precizie și flexibilitate, va supraviețui în era consumatorului conectat, când clienții sunt obișnuiți ca totul să le fie oferit instant la cerere, spune David Bosshart, CEO al Institutului Gottlieb Duttweiler pentru studii economice și sociale. Se poate spune că era digitală pune puterea în mâna consumatorului? Este o problemă mai

Misiunea de reciclare continuă 

Misiunea de reciclare continuă 

Anca Lupusavei, noul director de marketing al Recolamp, continuă misiunea organizației începută în urmă cu 10 ani, aceea de a colecta și recicla cât mai multe  deșeuri de echipamente de iluminat și de a schimba perspectiva asupra reciclării în România. Care sunt rezultatele Recolamp din ultimul an? 2017 a fost un an cu totul special pentru asociația Recolamp, nu numai pentru

Un brand de 300 de ani

Un brand de 300 de ani

Timișoreana sărbătorește în acest an 300 de ani de tradiție în fabricarea berii. Povestea Timișoreana a început în anul 1718, când s-a înființat prima fabrică de bere de pe teritoriul României, la ordinul Principelui de Savoya. Aniversarea a fost sărbătorită la Timișoara, unde a început povestea brandului. Timișorenii au asistat la un moment cu o semnificație istorică și simbolică: o

Lecții pentru antreprenorii creativi

Lecții pentru antreprenorii creativi

Un amestec ciudat de satisfacții și frustrări. Așa își sintetizează parcursul antreprenorial un strateg care în plină criză, acum zece ani, decidea împreună cu colegul său de la creație că vrea să aibă propria agenție. În 2009, Arsenoaiei & Mătășel a fost cea mai premiată agenție românească la Portoroz, în 2014 a fost pe locul 25 în topul european al

Dl. Schitzescu

Dl. Schitzescu

A fost casier, ospătar, asistent de bucătar, valet, sunetist și inginer de scenă. Un pasionat caricaturist, autor de benzi desenate și iubitor de artă urbană, Dragoș Roman a revenit de aproape un an în țară, unde își exersează talentul artistic într-ale publicității și poate fi găsit pe Schitzescu.ro.   Te prezinți drept artist publicitar și expert în comunicare vizuală. Ce

Cum fac marketing cele mai de succes startup-uri?

Cum fac marketing cele mai de succes startup-uri?

Ce este marketingul? Toate companiile fac marketing, trebuie să ai o părere. Dă-mi voie să anticipez puțin, pentru că adresez această întrebare aproape de fiecare dată când țin o prezentare sau un training. Probabil cuvinte precum “promovare”, “pu­blicitate”, “PR”, “branding”  sau “vânzări” ți-au trecut prin gând. Corect? de Toma Grozăvescu Pe oricare dintre aceste răspunsuri l-ai dat, ai dreptate. Cel

Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Let’s Go Digital! continuă să descopere noi generații de cineaști la Festivalul Internațional de Film Transilvania (25 mai – 3 iunie 2018). Atelierul de film dedicat adolescenților ajunge anul acesta la ediția cu numărul 16. Pasionații de cinema, fotografie și editare video din toată țara – adolescenți cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani – au șansa să își

”Eu cu cine votez?”: decizie strategică în marketing

”Eu cu cine votez?”: decizie strategică în marketing

Marketingul tradițional este depășit. Simplă teorie. Segmentarea, diferențierea mărcii și personalitatea brandului nu sunt atât de importante pe cât le place oamenilor de marketing să creadă. La raft, oamenii nu gândesc așa, atunci când iau decizia de cumpărare. Asta spune profesorul Byron Sharp în cartea How Brands Grow, publicată de Oxford University Press. Încă din primul capitol apar mai multe întrebări

Despre podcast și valoarea în voce

Despre podcast și valoarea în voce

Dacă acum 3 ani mi-ai fi spus că la sfârșitul anului 2017 voi lansa o emisiune radio online în care voi discuta cu diferiți invitați despre marketing și viață, ți-aș fi spus prietenește că ai greșit adresa. Dar pentru că trăim într-o lume în care lucrurile se pot schimba peste noapte, acum pot spune cu mândrie și bucurie că da,