Când mănâncă românii sandvișuri?

Când mănâncă românii sandvișuri?

Ciorbă sau sandviș? Poate nu este un obicei zilnic, dar tot mai mulți români aleg un sandviș, iar lanțul de restaurante Subway plănuiește ca până la sfârșitul anului să ajungă la 40 de unități în România. “Sunt țări în care la prânz se obișnuiește să se manânce sandvișuri, dar românul vrea să mănânce o ciorbă. Și atunci, când mănâncă românii

OMV și chef Samuel le Torriellec schimbă meniul to-go

OMV și chef Samuel le Torriellec schimbă meniul to-go

Mâncarea proaspăt preparată, chiar și atunci când ești pe fugă? Da, la OMV! “Am găsit în OMV un partener de încredere. Trăim într-un ritm din ce în ce mai alert, și nu de multe ori, lăsăm mâncarea pe mai târziu sau mâncăm ce avem la îndemână. Ritmul pe repede înainte care ne descrie viața nu trebuie să se reflecte și

Preparatele lui chef Hadad, într-un nou restaurant

Preparatele lui chef Hadad, într-un nou restaurant

Chef Joseph Hadad îi surprinde pe gurmanzii bucureșteni cu un nou restaurant. Acesta a inaugurat braseria Caju, un local  casual, cu preparate la prețuri accesbile, care se adresează unor paliere variate de clienți. Caju este locul unde chef Hadad si-a propus să aducă la masă gusturile din copilăria sa, cu puternice influențe nord africane.  Acesta a lucrat la meniul Caju timp

Deliciu japonez in centrul capitalei

Deliciu japonez in centrul capitalei

Capitala noastra a devenit in ultimii ani un mix de traditii culinare din toata lumea. Bucurestenii devin pretentiosi si isi doresc in fiecare an, din ce in ce mai mult, sa testeze bucatarii din afara. Incurajati de magazine, obiceiurile romanilor s-au schimbat, iar acum ei cumpara produse alimentare tot mai sofisticate. Mancarea asiatica, orientala este in topul preferintelor exotice ale

London Bus, un business pe roti

London Bus, un business pe roti

Cand spui “autobuz”, cu siguranta nu te gandesti la distractie, nunti, teatru sau restaurant. O idee nonconformista incepe sa prinda contur, atat in Bucuresti, cat si in tara. Tot mai multi romani, indiferent de varsta, aleg sa isi petreaca timpul intr-un mod iesit din comun, care le permite sa isi duca la indeplinire ideile creative.  Pe langa experienta specifica oferita

Un maramuresean cu chef de bucatareala

Un maramuresean cu chef de bucatareala

Se poate manca la Bucuresti mai bine ca la Paris si intr-o “cantina” mai bine ca intr-un restaurant fin? Un maramuresean scolit la Paris in ale gastronomiei ne-a dovedit ca da. Cand vorbeste despre Maramures, lui Nicolai Tand i se lumineaza fata. Arata pe telefon fotografiile casei din Rozavlea si descrie un peisaj in care copiii alearga in curtea ce

IKEA: Doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa

IKEA: Doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa

IKEA Romania a lansat catalogul cu produse valabil pentru 2016. In perioada 17 august – 6 septembrie, noul catalog are 328 de pagini si va fi distribuit in 930.000 de exemplare numai in Bucuresti, Pitesti, Ploiesti si imprejurimi. Tema in jurul careia sunt prezentate produsele este ” „Gesturile mici conteaza”. „Catalogul IKEA de anul acesta are o tema care uneste oamenii

McDonald’s Romania implineste 20 de ani

McDonald’s Romania implineste 20 de ani

Cu 700 de milioane de lei investiti in cei 20 de ani si o echipa de peste 4000 de angajati, McDonald’s ramane locul preferat de intanire al romanilor si mai ales locul in care se strang zilnic peste 150.000 de zambete. Inca din prima zi, o echipa de 260 de persoane a servit un numar impresionant de 15.300 de clienti,

Hotel Epoque, in parteneriat cu H.E.R.S

Hotel Epoque, in parteneriat cu H.E.R.S

Hotel Epoque a incheiat un parteneriat cu Grupul High End Restaurant Solutions (H.E.R.S) pentru managementul operational specific si integrat al sectorului de Food&Beverage, in urma caruia estimeaza  o crestere de 20% a veniturilor pe acest segment. Astfel, incepand cu luna ianuarie 2015, H.E.R.S este responsabil de operarea outleturilor de Food&Beverage din cadrul domeniului Epoque, ocupandu-se de managementul operational specific de

Citronelle, pentru viata sanatoasa

Citronelle, pentru viata sanatoasa

Crowne Plaza Bucharest aduce in Romania conceptul “market to table” prin lansarea noului restaurant Citronelle, ca parte a strategiei globale a lantului international de sustinere a unui stil de viata urban si sanatos. Bazat pe conceptul “market to table”, restaurantul Citronelle ofera preparate din alimente proaspete, achizitionate direct de la producatorii locali. Meniul noului restaurant Citronelle este bazat pe salate