Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé a anunțat că a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 până în prezent, în România, fiind și cea mai mare creștere din regiune. Anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane de lei, față de anul precedent. În ceea ce privește cotele de

Despre actorie, cu dragoste

Despre actorie, cu dragoste

Nu se consideră celebră, cu toate că joacă în filme și piese de teatru de la vârsta de 9 ani. A fost parte a unor producții americane de succes care au ajuns pe marile ecrane din România și, în prezent, poate fi văzută în serialul Emerald City, realizat de NBC. Ana Ularu este dovada vie că un actor de succes,

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Un grup de tineri voluntari implicați în diverse iniţiative în domeniul turismului au lansat ”Experience Bucharest”- un nou proiect de promovare turistică al Bucureștiului. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți. Evenimentul va avea loc în București în perioada 12-16 mai, 2017. Experience Bucharest este primul

Românii sunt pentru energia verde

Românii sunt pentru energia verde

Aproape jumătate dintre români ar opta fără rezerve pentru utilizarea energiei solare drept sursă principală de încălzire a locuinţei, dacă ar avea posibilitatea. Principalul motiv pe care aceștia îl invocă este protejarea mediului înconjurător. Trecerea la un astfel de sistem de încălzire ar presupune, însă, o transformare radicală într-o ţara noastră, având în vedere că majoritatea locuinţelor sunt încălzite de

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

În anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această campanie, KFC donează un leu din costul fiecărui Hot Bucket vândut, pentru al doilea an consecutiv. Fondurile donate de lanțul de restaurante către SOS Satele Copiilor România susțin două case din cadrul satului din București. Copiilor din cele

Redescoperă valorile

Redescoperă valorile

În premieră absolută în printul românesc, Mercedes-Benz și Shazam prezintă într-un mod inovator poveștile a patru personalităţi autentice. Pentru fiecare dintre noi, România are încă multe valori necunoscute. Vă propunem o incursiune printre acestea, cu ajutorul a patru personalități. Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu sunt ambasadorii cu care Mercedes-Benz  România a ales să lanseze în această lună o

Kaufland România, în Topul celor mai doriți angajatori

Kaufland România, în Topul celor mai doriți angajatori

Kaufland România se numără printre cei mai doriți angajatori din industria de retail din România, potrivit Topului celor mai doriți angajatori, recent publicat de compania internațională de cercetare Universum Global. Studiul este primul realizat pentru piaţa din România și are la bază un eșantion de peste 10.000 de studenţi. Astfel, Kaufland România ocupă prima poziție în clasamentul companiilor din industria

Sistemul de impozitare românesc, pe locul 50 la nivel mondial

Sistemul de impozitare românesc, pe locul 50 la nivel mondial

România a făcut progrese, în ultimul an, în ceea ce privește ușurința cu care pot fi plătite impozitele. Țara noastră se clasează pe locul 50, în clasamentul PwC „Paying Taxes 2017”, care măsoară uşurinţa plăţii taxelor şi impozitelor pentru o companie tipică, în 190 de economii din întreaga lume. Aceasta reprezintă o urcare cu 5 poziții față de anul precedent. „România

Publicis România, “Agenția Anului” la Golden Drum 2016

Publicis România, “Agenția Anului” la Golden Drum 2016

Publicis România este “Agenția Anului” la ediția de anul acesta a festivalului Golden Drum. Agenția a obținut 17 nominalizări și 13 trofee – 2 Grand Prix, 5 Golden Drums, 6 Silver Drums, la care se adaugă marele trofeu “Golden Rose”, cea mai râvnită distincție a festivalului. Campaniile premiate și nominalizate au fost realizate pentru: Carrefour (4 trofee), Oppo, FIA&ACR, Arcub,

România, printre ţările cu cele mai multe înscrieri la Golden Drum

România, printre ţările cu cele mai multe înscrieri la Golden Drum

Ediţia de anul acesta a festivalului Golden Drum aduce un record în ceea ce priveşte numărul de lucrări înscrise. Nu mai puţin de 1047 de lucrări din 26 de țări concurează în cadrul evenimentului care va avea loc între 18 – 21 octombrie în Ljubljana, Slovenia. Dintre cele 26 de țări participante, România se clasează pe locul al treilea în ceea