Shakira si Activia sustin WFP

Odata cu lansarea noului videoclip ‘La LaLa (Brazilia 2014)’, Shakira si brandul Activia si-au unit fortele pentru donarea de fonduri care vor ajuta World Food Programme (WFP) sa ofere copiilor 3 milioane de mese in scoli. Programul contribuie de asemenea la sustinerea alimentatiei echilibrate si la educatia alimentara pentru copii din tari aflate in curs de dezvoltare.  

foto Shakira

World Food Programme este cea mai mare organizatie umanitara din lume care lupta impotriva foametei la nivel global. In medie, WFP sprijina anual peste 90 de milioane de oameni, din 80 de tari, oferindu-le mese calde si programe de nutritie, pentru a nu mai suferi de foamete si a intrerupe astfel ciclul saraciei. WFP deruleaza School Meals Programme de peste 50 de ani si ofera mese calde pentru 25 de milioane de scolari din peste 60 de tari.

De-a lungul carierei sale, cantareata si compozitoarea columbiana Shakira a vandut peste 60 de milioane de discuri in intreaga lume si a castigat numeroase premii, inclusiv doua premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards si multe altele.  La varsta de 18 ani, ea a infiintat Fundatia Pies Descalzos (Barefoot) care ofera in prezent educatie si hrana pentru peste sase mii de copii saraci din Columbia si care si-a extins activitatea si in alte tari, prin proiectele recent lansate in Haiti si Africa de Sud. In octombrie 2011, Shakira a fost numita, de catre presedintele Obama, membru al Comisiei Consultative prezidentiale privind excelenta educativa pentru hispanici.

Prezent in peste 70 de tari de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone in 1987.

Fabrica Danone din Bucuresti a produs primele iaurturi locale in 1999, iar in prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate in Romania poarta marca Danone.

Danone Romania a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de 506 milioane lei. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse in majoritate in fabrica din Bucuresti. Printre brandurile aflate in portofoliul companiei sunt: Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Traditii si OIKOS.

Activia a fost lansat pe piata romaneasca in anul 2001, portofoliul marcii cuprinzand acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs in fabrica din Bucuresti, se exporta in 6 tari din Europa de Sud Est.

Timp de sapte ani, din 2007 pana in 2013, Danone Romania a sustinut proiectul “Zambet pentru Viitor”, care si-a propus sa imbunatateasca sansele de supravietuire ale copiilor bolnavi de cancer, calitatea vietii micutilor pacienti, precum si depistarea in stadii incipiente a bolii.

In total, investitiile Danone Romania in proiectele sociale si umanitare pentru copii din ultimii ani depasesc doua milioane de euro.