Telekom intră pe piața serviciilor bancare, prin parteneriatul cu polonezii de la Alior Bank

Telekom intră pe piața serviciilor bancare, prin parteneriatul cu polonezii de la Alior Bank

Anuntat cu câteva luni în urmă, Telekom Banking a fost lansat azi oficial, prin parteneriatul dintre Telekom România și polonezii de la Alior Bank. Serviciile Telekom Banking sunt lansate gradual, începând cu doi piloni: operațiuni zilnice bancare (primare) și o nouă soluție pe piața românească, platforma de Schimb Valutar Online. Astfel, prin intermediul Telekom Banking, clienții își pot deschide conturi curente în

Abosolut Vodka susține creativitatea

Abosolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka, al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume, a lansat în această toamnă o nouă campanie globală cu misiunea de a celebra creativitatea.  ”Create a Better Tomorrow Tonight” este platforma din care face parte și filmul ”One Night”, regizat de Emmanuel Lubezki, câștigătorul consecutiv a 3 premii Oscar. În colaborare cu acesta, Absolut a

Berlin, noul hub financiar al UE după Brexit

Berlin, noul hub financiar al UE după Brexit

TransferGo a deschis un nou birou în Berlin, o posibilă alternativă de hub financiar al Uniunii Europene după Brexit. Din strategia de dezvoltare a TransferGo este și numirea lui Renier Lemmens în funcția de Președinte al Consiliulu de Directori. Renier Lemmens are o experiență impresionantă în domeniul financiar, care cuprinde, printre altele, funcția de CEO al PayPal sau COO în

Arion Negrilă,  noul Vicepreşedinte de risc al BCR Banca pentru Locuinţe

Arion Negrilă, noul Vicepreşedinte de risc al BCR Banca pentru Locuinţe

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a aprobat numirea lui Arion Negrilă in functia de Vicepreşedinte de Risc al BCR Banca pentru Locuinţe. Arion Negrilă a ocupat funcţia de Director Executiv Senior pe linia de risc în cadrul Grupului BCR, poziţie din care a administrat implementarea Programului Basel III/ IRB şi desfăşurat activităţi de redresare şi soluţionare, dar şi de suport

O nouă campanie de comunicare Dero

O nouă campanie de comunicare Dero

Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat. Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în

Tehnologia schimbă fiscalitatea

Tehnologia schimbă fiscalitatea

Tehnologia schimbă modelele de business, iar acest lucru atrage și modificări ale cadrului legislativ fiscal care țin seama de noua realitate a economiei digitale, a arătat Dan Bădin, partener coordonator servicii fiscale și juridice Deloitte România. Implicațiile schimbărilor tehnologiei asupra fiscalității au fost discutate din mai multe perspective în cadrul conferinței anuale Taxnology, organizată de Deloitte România și Reff &

Companiile nu găsesc candidați valoroși

Companiile nu găsesc candidați valoroși

8 din 10 companii mici și mijlocii care derulează procese de recrutare au probleme serioase în identificarea candidaților valoroși. 86%  dintre angajatorii din țară, majoritatea companii mici și mijlocii, se confruntă cu o lipsă acută de candidați valoroși atunci când recrutează, după cum arată rezultatele unui studiu realizat de portalul de recrutare online eJobs. Două din zece companii consideră că

Plătiți cash la livrare?

Plătiți cash la livrare?

Plățile în numerar la livrare au avut anul acesta o pondere de 70% în totalul expediţiilor DPD România către clienţii magazinelor online. Prin comparaţie, anii trecuţi aportul rambursului cash la livrare pe volumele e-commerce era de 90%. Conform datelor DPD, utilizarea cardului va accelera până la finalul lui 2017, având în vedere că, în prezent, toţi curierii companiei sunt dotaţi

Trei companii din România, în Deloitte Fast 50 ECE

Trei companii din România, în Deloitte Fast 50 ECE

Trei companii din România au intrat în clasamentul Deloitte Fast 50 pentru Europa Centrală și de Est, iar o a patra a primit o distincție specială pentru Most Disruptive Innovation.  Companiile de tehnologie din Europa Centrală continuă să crească într-un ritm accelerat, lucru confirmat de clasamentul Fast 50, care arată o creștere medie record de 1.127% între 2013 și 2016

Narcoffee Roasters se extinde la nivel internațional

Narcoffee Roasters se extinde la nivel internațional

Narcoffee Roasters, rețeaua de cafenele de specialitate fondată de către antreprenorii clujeni Marcelus Suciu și Dan Isai a deschis prima sa franciză la Praga. Aceasta este situată la intrarea principală a Centrului Comercial Chodov Mall, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Cehia, dar şi din Europa Centrală şi de Est.    Cu o investiție de 80.000 de euro,