Începe Bucharest Jazz Festival

Începe Bucharest Jazz Festival

Poezia lui Walt Whitman pe muzică blues, jazzul cântat la gonguri, clopote sau la două chitare simultan, influențe electro, rock și world music, concurs de jazz și workshop-uri cu artiști de Grammy, iată ce promite Bucharest Jazz Festival pentru ediția din acest an. Jazzul se mută la București cu a șasea ediție Bucharest Jazz Festival, programată în perioada 3 –

Unde vine curierul?

Unde vine curierul?

Aproximativ 81% dintre românii care urmează să primească colete furnizează ca adresă de expediție pe cea de domiciliu, în condițiile în care, în majoritatea timpului, aceștia sunt la muncă, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală. Având în vedere că, de foarte multe ori, destinatarul nu este găsit

Campioni la programare

Campioni la programare

18 elevi români, membri ai cluburilor de programare CoderDojo din Cluj-Napoca și Timișoara, au câștigat locul 1 la 5 categorii și au ocupat a doua poziție la alte două secțiuni ale competiției internaționale CoderDojo Coolest Projects 2017, ce a avut loc la Dublin. “Rezultatele pe care le-am obținut anul acesta la CoderDojo Coolest Projects sunt deosebit de importante pentru noi.

Hornbach deschide un magazin online

Hornbach deschide un magazin online

Retailerul de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach, care deține șase magazine în România, a anunțat lansarea în prima jumătatea a anului viitor un magazin online în România, în care vor fi disponibile toate produsele din magazinle offline ale Hornbach. “Anul trecut am alocat în jur de 50 de milioane de euro pe an în investițiile pentru infrastructura online la

Fundația Vodafone modernizează 24 de centre de transfuzie sangvină

Fundația Vodafone modernizează 24 de centre de transfuzie sangvină

Fundația Vodafone va moderniza 24 de centre de transfuzie sangvină, în 2017, opt dintre acestea vor fi renovate, iar celelalte vor fi dotate cu echipamente medicale. Investitia totala a Fundatiei Vodafone Romania in acest program se ridica la aproximativ 1 milion de euro.  Demarat in 2008, „O sansa pentru viata” a devenit cel mai mare program national de donare de

Bucharest Food Festival, a ajuns la a doua ediție

Bucharest Food Festival, a ajuns la a doua ediție

În perioada 30 iunie – 2 iulie, are loc în Herăstrău, la Roaba de Cultură, a doua ediție a Bucharest Food Festival, un eveniment dedicat gurmanzilor, bucătarilor, specialiștilor în gastronomie și tuturor celor pasionați de tehnicile și secretele bucătăriei gourmet. Festivalul  este o celebrare în aer liber a artei culinare și își propune să pună Bucureștiul pe harta internațională a

Kaufland inspiră românii prin campania „Noul Tu trăiește fresh”

Kaufland inspiră românii prin campania „Noul Tu trăiește fresh”

În acest an, Kaufland România continuă demersul „Trăiește Fresh” și lansează o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru români să îndrăznească să se reinventeze și să încerce experiențe și gusturi noi. Campania reunește exemple de inspirație pe care le Kaufland le oferă clienților,

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

S-a lansat FRACTAL Communications, o nouă agenție de publicitate, full service, parte din Geometry Global Bucharest, membră a WPP. Elementul definitoriu al noii agenții este dat de filosofia ”mindful buzz” prin care brandurile sunt abordate ca fiind ecosisteme de comunicare, iar modalitatea de a ajunge la oameni se întâmplă prin conversații și experiențe de impact. Echipa FRACTAL Communications este coordonată

Visa – investiţie strategică în compania de plăţi Klarna

Visa – investiţie strategică în compania de plăţi Klarna

Visa şi Klarna au anunţat încheierea unui acord în baza căruia Visa va investi  în compania de plăți Klarna, precum şi intenţia de a dezvolta un parteneriat strategic în viitor. Klarna este una dintre cele mai dinamice companii de plăţi online din Europa, deservind 60 de milioane de consumatori şi 70.000 de comercianţi. Investiţia de capital şi viitorul parteneriat sunt

Brandul românesc, ALISIA ENCO, îşi face intrarea în high life-ul modei la Monaco

Brandul românesc, ALISIA ENCO, îşi face intrarea în high life-ul modei la Monaco

Brandul românesc de business fashion ALISIA ENCO se lansează la Monaco prin participarea la gala anuală exclusivistă Monaco Madame’s Night. Evenimentul este organizat de revista Monaco Madame, care reuneşte în cadru select branduri cunoscute din lumea modei precum Daniel Wellington, Amber Dubai, Gala de Danza, Jewels by Queenie şi alţii. Acesta este primul dintr-o serie de evenimente la care brandul