KFC, Pizza Hut și Taco Bell renunță la paiele din plastic

KFC, Pizza Hut și Taco Bell renunță la paiele din plastic

Sphera Franchise Group reununță de la 1 aprilie anul viitor la paiele din plastic din toate restaurantele KFC, Pizza Hut și Taco Bell din România, urmând să le înlocuiască cu paie din hârtie. Procesul va începe în unităţile KFC, iar

Muzeul Tricolorului, cu povești despre patriotism colectate de ROM

Muzeul Tricolorului, cu povești despre patriotism colectate de ROM

ROM colectează povești adevărate despre patriotism, pe care le va expune într-un loc creat special pentru asta: Muzeul Tricolorului. Realizat de către ROM, cu ocazia Centenarului, muzeul va fi deschis publicului în perioada 01-02 decembrie 2018, la Palatul Universului, sala

BCR, profit net de peste 1 miliard de lei la 9 luni

BCR, profit net de peste 1 miliard de lei la 9 luni

Banca Comercială Română (BCR) a obţinut în primele nouă luni ale anului un profit net de 1.015,2 milioane lei (218,2 milioane EUR), susţinut de dezvoltarea afacerilor şi îmbunătăţirea calităţii portofoliului. În activitatea bancară de retail, BCR a generat credite totale

Siscale lansează în România programul Inteligența Artificială în IT

Siscale lansează în România programul Inteligența Artificială în IT

Siscale, companie care dezvoltă soluţii de inteligenţă artificială pentru eficientizarea operaţiunilor IT, lansează pe 15 noiembrie evenimentul ”Inteligența artificială în IT”, prin care va introduce în industria locală cele mai avansate tendințe la nivel global care utilizează potențialul IT în

Golin redefinește și valorizează conceptul de relații publice

Golin redefinește și valorizează conceptul de relații publice

Golin, parte a Interpublic Group (IPG), a anunţat noua sa abordare progresivă pentru valorizarea, redefinirea şi dezvoltarea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze mândrie pentru această profesie

Recunoaștere globală pentru companie românească

Recunoaștere globală pentru companie românească

Compania românească Druid a câștigat două premii acordate de un juriu extern format din executivi de la GE Digital, ExxonMobil, Orange și Optum în cadrul evenimentului UiPathForward EMEA. Organizat la Londra de catre UiPath, pe 29 și 30 Octombrie, evenimentul

Campania ARO. De bază prin casă

Campania ARO. De bază prin casă

METRO Cash & Carry România a lansat o campanie pentru readucerea mărcii proprie ARO în atenția consumatorilor. Propunerea strategică a avut la bază un insight potrivit căruia majoritatea oamenilor tind să aleagă, în general, produsele în funcție de cel mai bun

Start înscrieri pentru Produsul Anului 2019

Start înscrieri pentru Produsul Anului 2019

Au început înscrierile pentru competiţia “Votat Produsul Anului” 2019. Brandurile se pot înscrie cu inovaţii lansate pe piaţa românească după 1 octombrie 2017. “Pentru branduri, Produsul Anului este un util instrument de marketing. Atunci când produsele câştigătoare folosesc acest logo