Companii Stiri

1000 de magazine LaDoiPași în România

6 sept. 2019 2 min

1000 de magazine LaDoiPași în România

Reading Time: 2 minute

Rețeaua de magazine LaDoiPași, dezvoltată de retailerul Metro Cash & Carry, și-a atins obiectivul de 1.000 de unități deschise la nivel național. Magazinul cu numărul 1.000 a fost inaugurat în septembrie, în București, pe Șoseaua București- Magurele, numărul 49C.

Retailerul marchează pragul de 1000 de magazine și, printr-o campanie dedicată clienților, “La 1000 de magazine, îți aducem lumea LaDoiPași”, care are loc în perioada 5- 30 septembrie, oferă ocazia celor care își fac cumpărăturile în magazinele LaDoiPași să câștige , prin tragere la sorți, una din cele 10 excursii în țară, 10 în Europa sau 10 pe un alt continent.

Pentru a se înscrie în concurs, clienții trebuie să achiziționeze produse de LaDoiPași în valoare de minimum 30 lei și să înregistreze codul primit alături de bonul de cumpărături pe site.

Metro a susținut expansiunea LaDoiPași de la an la an, vizând continuarea ritmului de deschideri și planificând o dublare a numărului de magazine până în 2023. În ultima jumătate de an au fost deschise peste 200 de magazine din rețeaua LaDoiPași, atât în zonele urbane, cât și în cele rurale. Unitățile cuprind un spațiu de vânzare între 60 și 200 metri pătrați și o gamă de până la 6.000 de produse. 40% dintre magazinele LaDoiPași se regăsesc în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.

“Primele 1000 de magazine LaDoiPași reprezintă un efort comun depus atât de parteneri, cât și de colegii noștri. Vom continua expansiunea la nivel național, motivați de dorința de a sprijini și alți antreprenori în dezvoltarea unor afaceri sănătoase, dar și de creșterea interesului clienților față de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, șef departament retail, Metro Cash & Carry România.

În urmă cu doi ani, Metro a repoziționat rețeaua de magazine LaDoiPași ca franciză soft, în linie cu noul concept fiind remodelate, până în prezent, mai bine de 100 magazine și au fost deschise aproape 600 de noi unități comerciale.

Fanciza LaDoiPași se adresează proprietarilor locali de magazine independente care vor să-și dezvolte afacerea susținuți de un brand puternic. Rețeaua mizează pe nevoile dinamice ale consumatorilor, care caută din ce în ce mai mult magazinele de proximitate unde să se simtă confortabil și care le pun la dispoziție servicii extinse.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: