Companii Stiri

Metro vrea să dubleze rețeaua LaDoiPași în următorii patru ani

28 mai 2019 < 1 min

Metro vrea să dubleze rețeaua LaDoiPași în următorii patru ani

Reading Time: < 1 minut

Rețeaua de magazine de proximitate în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash & Carry, își va dubla numărul de magazine în următorii patru ani.

Franciza LaDoiPași, care cuprinde în acest moment peste 860 de magazine, este răspândită pe întreg teritorul României, cu 40% dintre magazine poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. METRO urmărește expansiunea atât în mediul urban, cât și în cel rural.

„Investim în rigoare,  eficiență, dar și în programe dedicate partenerilor noștri pentru a garanta o experiență de cumpărare cât mai plăcută. Alături de antreprenori ne asigurăm că punem la dispoziție clienților mix-ul potrivit de produse, servicii și oferte speciale, în așa fel încât să răspundem permanent nevoilor lor”, a declarat Irinel Popescu, Șeful Departament Retail METRO România – LaDoiPași.

Potrivit METRO Cash & Carry, dezvoltarea accelerată a rețelei LaDoiPași este susținută de avansul comerțului tradițional, care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investițiile pe care le face compania.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: