Categories: CompaniiStiri

Cum nu se arunca cu banii pe fereastra

Reading Time: 2 minute

La cea de-a zecea editie a Social Media Snow Camp, eveniment organizat de revista Biz la Paraul Rece,  Alexandu Oancea, Director de Marketing al Veka Romania a prezentat detalii din culisele primei campanii full social media din domeniul ferestrelor din Romania. Campania a adus rezultate care au depasit cu mult asteptarile, iar investitia nu a fost deloc piperata.

La doar cateva saptamani de la lansarea contului de Instagram, retea sociala care are in centrul atentiei fotografia, compania Veka Romania a demarat o campanie in social media prin care pornea in cautarea celor mai frumoase fotografii. Dar, nu cauta orice fel de fotografii, ci imagini imortalizate la fereastra. Primul pas a fost crearea unei echipe de bloggeri, care au raspuns la provocarea Veka Romania de a arata ce se vede de la fereastra lor. La scurt timp dupa ce echipa de “amabasadori” din online a raspandit fotografii surprinse de la fereastra, a urmat etapa in care compania a provocat, de aceasta data, utilizatorii de zi cu zi sa posteze fotografii. Misiunea era aceeasi, sa imortalizeze imagini la propriile ferestre. Au fost puse la bataie, ca premii, vouchere la eMAG si un laptop MacBook Air.

“Raspunsul din partea cititorilor a fost unul peste masura asteptarilor”, a precizat intr-un discurs sustinut la Social Media Snow Camp, Alexandru Oancea, Director de Marketing al Veka Romania. “Au fost foarte multe fotografii bune. In doar trei zile am ajuns la aproape 1.700 de fotografii de la ferestrele lor”.

Mai mult, au fost angrenati in campanie mai bine de 120 de bloggeri, care au urcat pe hashtag-ul #lafereastramea 323 de poze. La final, campania a ajuns la peste 89.350 de persoane si a avut mai bine de 40.000 de interactiuni in aplicatie. La finele campaniei, care a durat aproximativ o luna si jumatate, Veka Romania a realizat, din cele mai bune fotografii trimise de participanti, un spot care a circulat tot in social media.

 

Team

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

16 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago