Cum nu se arunca cu banii pe fereastra

La cea de-a zecea editie a Social Media Snow Camp, eveniment organizat de revista Biz la Paraul Rece,  Alexandu Oancea, Director de Marketing al Veka Romania a prezentat detalii din culisele primei campanii full social media din domeniul ferestrelor din Romania. Campania a adus rezultate care au depasit cu mult asteptarile, iar investitia nu a fost deloc piperata.

La doar cateva saptamani de la lansarea contului de Instagram, retea sociala care are in centrul atentiei fotografia, compania Veka Romania a demarat o campanie in social media prin care pornea in cautarea celor mai frumoase fotografii. Dar, nu cauta orice fel de fotografii, ci imagini imortalizate la fereastra. Primul pas a fost crearea unei echipe de bloggeri, care au raspuns la provocarea Veka Romania de a arata ce se vede de la fereastra lor. La scurt timp dupa ce echipa de “amabasadori” din online a raspandit fotografii surprinse de la fereastra, a urmat etapa in care compania a provocat, de aceasta data, utilizatorii de zi cu zi sa posteze fotografii. Misiunea era aceeasi, sa imortalizeze imagini la propriile ferestre. Au fost puse la bataie, ca premii, vouchere la eMAG si un laptop MacBook Air.

“Raspunsul din partea cititorilor a fost unul peste masura asteptarilor”, a precizat intr-un discurs sustinut la Social Media Snow Camp, Alexandru Oancea, Director de Marketing al Veka Romania. “Au fost foarte multe fotografii bune. In doar trei zile am ajuns la aproape 1.700 de fotografii de la ferestrele lor”.

Mai mult, au fost angrenati in campanie mai bine de 120 de bloggeri, care au urcat pe hashtag-ul #lafereastramea 323 de poze. La final, campania a ajuns la peste 89.350 de persoane si a avut mai bine de 40.000 de interactiuni in aplicatie. La finele campaniei, care a durat aproximativ o luna si jumatate, Veka Romania a realizat, din cele mai bune fotografii trimise de participanti, un spot care a circulat tot in social media.