Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Diana Cotoros, Managing Partner, Prime Road Media
Varsta: 36 de ani
Experienta in comunicare: 14 ani
Studii: Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti; master in Managementul Institutiei Mass-Media
Diana Cotoros conduce Prime Road Media, agentie de comunicare, marketing integrat, PR, organizare de evenimente, e-PR, consiliere de media, media trainings, copyrighting, creatie si productie pe care a infiintat-o in urma cu 10 ani. Inainte de a se lansa in antreprenoriat a lucrat la X-treme Media si la Pro TV, ca PR Coordinator.
Provocarea. Sa propuna de cai noi, metode total diferite de industrie si sa il faca pe client sa creada in ele si sa vrea sa le incerce este una dintre cele mai mari provocari ale industriei de PR la ora actuala. In relatia cu clientii, cea mai mare provocare este stabilirea unei relatii “win-win”. De multe ori clientii cer mai mult decat li se cuvine, au devenit mai exploatatori si mai tirani.
Transformarea. Apar clienti care aleg mai multa calitate, care uneori este livrata de agentii mai mici, de tip boutique, in defavoarea agentiilor mari, care de multe ori cer fee-uri exorbitante doar pentru ca se numesc X sau Y, fara sa fie sustinute de calitate in piata.
De ce are nevoie un om de PR? Bun simt, concentrare si tenacitate.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…