Companii

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Reading Time: 2 minute

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a cifrei de afaceri de 54% față de 2022.

Anul trecut, compania a deschis un număr record de unități: 47 de magazine fizice, dintre care 42 pe teritoriul României, patru unități în Chișinău (Republica Moldova) și o unitate în Sofia (Bulgaria), Lensa devenind primul brand românesc de optică care depășește granițele țării.

Cu un total de 81 de magazine la nivel național, Lensa afirmă că a devenit cel mai mare jucător de pe piața de optică din România.

„Ne-am angajat să oferim cele mai bune soluții optice și să îmbunătățim viețile a câtor mai mulți oameni, iar fiecare aniversare marchează un nou capitol în realizarea acestei promisiuni. Acum, după 11 ani de existență, ne bucurăm că am reușit să ajutăm peste 2 milioane de români, oferindu-le consultații optometrice gratuite. Fiecare pereche de ochelari achiziționată și fiecare zâmbet pe care l-am adus în viețile a sute de mii de clienți reprezintă un motiv de satisfacție și un imbold să ne îmbunătățim permanent. Toate aceste realizări se datorează efortului comun depus zi de zi de întreaga echipă Lensa, căreia îi sunt recunoscător. Ne bucurăm din plin de această aniversare și vom continua misiunea noastră și în anii ce urmează.”

Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa

În cei 11 ani de existență, Lensa a depășit 2 milioane de consultațiile oferite, dar și comenzi efectuate, servind aproximativ 1 milion de clienți.

Cu ocazia aniversării a 11 ani, Lensa lansează și programul Extra+, un pachet de beneficii care include reduceri suplimentare în funcție de valoarea comenzii, cât și consultații optometrice gratuite.

În perioada 8 mai – 8 iulie, Lensa marchează aniversarea cu o campanie amplă ce include reduceri de până la 90% la mii de produse, o tombolă cu premii în valoare de 40.000 de euro, precum și alte surprize pentru clienți, disponibile online, dar și în magazine.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. În prezent, compania deține 81 de showroom-uri în 36 de orașe din țară.

Team

Recent Posts

Mădălina Bălan, HART Consulting: Liderii și cultura organizațională

Credințele, valorile se transmit din familie și devin adânc înrădăcinate în noi, transformându-se în lentilele prin care privim lumea, ce…

6 ore ago

Care sunt cei mai cunoscuți lideri din România

Clasamentul celor mai cunoscuți 15 executivi din România este condus de Dan Șucu (Mobexpert), care se bucură de o notorietate…

6 ore ago

Sphera Franchise Group își triplează profitul net în primul trimestru al anului

Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), cel mai mare grup din industria food service din România, continuă seria recordurilor și…

7 ore ago

Mircea Hațegan, noul Director Executiv Comercial al Telekom România Mobile Communications

Începând cu 16 mai 2024, Mircea Hațegan este numit în poziția de Director Executiv Comercial al Telekom România Mobile Communications,…

11 ore ago

Raport Netograf: Viteza medie de transfer în rețele fixe prin WiFi a crescut la 156 Mbps

Conform statisticilor elaborate de ANCOM pe baza testelor efectuate în cadrul platformei Netograf, în anul 2023 utilizatorii din România au…

11 ore ago

În centrul Bienalei de Artă 2024, Biz La Biennale

Biz este prima publicație din România și din Europa care își mută redacția în Veneția, devenită centrul cultural al Europei…

12 ore ago