fbpx
Companii Interviuri Management

Servicii austriece la inaltime3 min

18/02/2016 2 min read

author:

Servicii austriece la inaltime3 min

Reading Time: 2 minute

Austrian Airlines este principalul operator aerian care leaga Romania de Austria, doua treimi dintre pasagerii care decoleaza din tara cu destinatia Viena folosind serviciile companiei cu o istorie de 46 de ani in tara.

Antonio Tassone, Country Manager pentru Romania si Republica Moldova la Lufthansa Group, din care face parte si Austrian Airlines, ne-a vorbit despre planurile operatorului aerian austriac, despre cele mai noi destinatii inaugurate, precum si despre meniul “à la carte” disponibil inclusiv la clasa economy a aeronavelor Austrian Airlines.

Ce inseamna Romania ca piata pentru Austrian Airlines?

Pentru Austrian Airlines Romania este o piata extrem de importanta. Ca sa va faceti o idee, am sosit pentru prima oara aici in anul 1969, deci in urma cu 47 de ani. Pe atunci aveam un singur zbor. Astazi avem mai bine de 100 de zboruri pe saptamana intre Romania si Austria. Este o piata mare si importanta pentru noi. Avem cinci zboruri zilnice din Bucuresti, mai operam in Sibiu, Cluj-Napoca si Iasi. Aceste cifre subliniaza clar ce importanta are piata pentru noi si consideram ca, foarte probabil, punem si noi umarul sa ajutam la dezvoltarea celor doua tari. Viena are o pozitionare geografica ideala. Din Romania, durata medie a unui zbor este de o ora si jumatate, ceea ce poate oferi o multitudine de opor­tunitati. Din Viena zburam catre mai bine de 130 de destinatii, din 59 de tari din toate colturile lumii. Pentru mine, privind din Romania, Viena este hub-ul ideal.

Ce ne puteti spune despre planurile de viitor ale Austrian Airlines?

Inauguram in mod constant noi destinatii. Anul trecut am deschis rute precum Havana, Colombo (Sri Lanka), Miami. In aprilie vom incepe zborurile catre Shanghai si probabil o alta destinatie indepartata va fi anuntata in curand. Impreuna cu grupul Lufthansa, suntem cel mai popular operator aerian din tara. Doua treimi dintre pasagerii care zboara din Romania la Viena aleg Austrian Airlines. Avem o cota de piata foarte buna in Romania, impreuna cu Lufthansa Group.

In urma cu cativa ani ati lansat un meniu “à la carte” valabil inclusiv la clasa economy. Ne puteti oferi mai multe detalii despre acesta?

Este un produs de succes al Austrian Airlines. Pasagerii trebuie sa comande cu 36 de ore inaintea zborului. Mesele din meniul “à la carte” costa 15 euro, iar pasagerii pot alege o masa cu trei feluri de mancare proaspata. Poate fi mic dejun, pranz sau cina. Toate sunt extrem de apreciate si, pentru 15 euro, comparativ cu pretul unei cafele sau al unui croissant in Romania, merita cel putin testat.

Austrian Airlines a primit anul trecut premii extrem de importante la Skytrax World Airline Awards.

Da, este vorba despre doua premii foarte importante in industria aeronautica. Unul a rasplatit serviciul de catering pentru clasa business, iar cel de-al doilea a fost acordat pentru cel mai bun echipaj din Europa. Este extraordinar sa vezi cat de dedicate sunt echipajele noastre sa faca pasagerii fericiti. Pasagerii sunt, desigur, focusul nostru principal.

Care au fost principalele satisfactii profesionale de pana acum?

Am fost numit in urma cu doi ani Country Manager pentru Romania si Republica Moldova si am fost impresionat de vivacitatea, dinamica si deschiderea oamenilor. Este o adevarata placere sa lucrez in astfel de conditii. Desigur, avem si provocari, ca toate companiile, dar rezultatele demonstreaza ca suntem cu adevarat intr-o tara dinamica si deschisa.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *