Companii Stiri

C&A, in topul utilizatorilor de bumbac organic

26 iul. 2016 2 min

C&A, in topul utilizatorilor de bumbac organic

Reading Time: 2 minute

Pentru al cincilea an consecutiv, compania C&A este recunoscuta drept cea mai mare utilizatoare de bumbac organic, potrivit raportului Bursei Textile pe anul 2016. 

C&A s-a clasat pe locul intai in fiecare an incepand din 2012 la categoria “Primii 10 utilizatori de bumbac organic dupa volum”. De asemenea, compania s-a situat pe locul cinci pentru achizitionarea de puf certificat si pe locul zece pentru Lyocell (o fibra fabricata din pulpa lemnoasa) in raportul privind piata de materiale si fibre preferate al Bursei Textile pe anul 2016..

Anul acesta, Bursa Textila a inregistrat un numar record de 89 de companii participante, in comparatie cu doar 56 de companii anul trecut.

Potrivit lui Jeffrey Hogue, director general pe probleme de sustenabiliatte la C&A, compania intentioneaza ca pana in anul 2020 sa se aprovizioneze cu bumbac in proportie de 100% si cu materii prime in general in proportie de 67% din surse sustenabile verificate

Bumbacul constituie 60% din colectia globala a companiei C&A, iar insistenta pe aspectul organic permite reducerea impactului productiei de bumbac prin eliminarea pesticidelor periculoase si a fertilizatorilor sintetici, ceea ce antreneaza o reducere de 90% a consumului de apa si o reducere de 46% a impactului asupra schimbarilor climatice. Anul trecut, C&A a redus emisiile de dioxid de carbon cu peste 115.000 de tone prin achizitionarea de bumbac organic.

In 2015, C&A a vandut la nivel global, peste 138 de milioane de articole fabricate din bumbac organic certificat, mai mult decat orice detailist de articole vestimentare. In consecinta, C&A a reusit sa creasca volumul global de bumbac sustenabil, inclusiv bumbac organic si bumbac cultivat conform Initiativei pentru Bumbac Mai Bun, la un total de 40% din tot bumbacul utilizat pentru colectiile sale.

Incepand din toamna anului 2016, 100% din puful si penele utilizate de C&A vor fi certificate conform standardului privind productia responsabila de puf. Pe langa progresele inregistrate, C&A va continua sa faca uz de importanta si pozitia sa pe piata pentru a colabora cu alte marci, cu alti detailisti, cu Fundatia C&A si cu ONG-uri pentru a ajuta la promovarea cresterii si a raspandirii productiei de materiale mai sustenabile.

C&A are peste 60.000 de angajati si aproximativ 2.000 de magazine in 23 de tari. Mai mult de 2,5 milioane de vizitatori trec zilnic pragul magazinelor C&A.

Credit foto: © Noam Armonn | Dreamstime.com

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: