Companii Stiri

215.000 de joburi oferite de Nestlé și “Alliance for YOUth” în ultimii trei ani

15 oct. 2019 2 min

215.000 de joburi oferite de Nestlé și “Alliance for YOUth” în ultimii trei ani

Reading Time: 2 minute

Atunci când vine vorba de pregătirea noilor generații pentru un debut optim în carieră, acestea ar trebui să primească sprijin din partea specialiștilor de astăzi prin împărtășirea experienței și prin leadership. În cadrul Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale, Nestlé și “Alliance for YOUth” au dezvăluit că în ultimii trei ani de activitate au oferit împreună mai bine de 215.000 de locuri de muncă, internship-uri sau stagii de pregătire profesională.

“Din 2014 inițiativă a reunit 340 de parteneri și a creat 1.100 de programe de internship în regiunea EMENA (zona Europei, Orientului Mijlociu și a Africii de Nord), iar rezultatele sunt îmbucurătoare. Prin implicare și transfer de cunoștințe, punem la îndemâna tinerilor instrumentele potrivite pentru viitorul lor job”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager, Nestlé România.

“Alliance for YOUth” are în vedere pregătirea următoarelor generații de antreprenori, iar prin coordonarea cu Ernst & Young își reunește eforturile cu cel mai mare furnizor de educație antreprenorială din Europa, Junior Achievement Europe. Împreună vor sprijini 500 de elevi de liceu și de școli profesionale pentru a obține calificări internaționale de competențe antreprenoriale, Entrepreneurial Skill Pass.

Nestlé organizează workshop-uri de gestionare a timpului și workshop-uri de marketing pe durata Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale. Compania promite alte 230.000 de oportunități de angajare și formare profesională în intervalul 2017 – 2020 pentru tinerii din zona EMENA. În cei cinci ani de la lansarea “Alliance for YOUth”, Nestlé a angajat peste 750 de interni, a organizat aproximativ 630 de evenimente inspiraționale pentru mai bine de 35.000 de studenți.

De asemenea, în cadrul Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale, Nestlé lansează un proiect împreună cu Microsoft în vederea certificării competențelor digitale ale tinerilor angajați. Prima etapă a acestui proiect pilot va implica peste 60 de ucenici din fabricile Nestlé din Franța iar după parcurgerea unui workshop de competențe digitale cu o durată de șase luni, ei vor primi și o certificare Microsoft.

Totodată, Nestlé lansează campania “Clinica de CV-uri”, studenții fiind îndrumați a-și transmite CV-urile recrutorilor și specialiștilor în resurse umane care le vor oferi sfaturi în vederea optimizării CV-ului lor pentru a-și crește șansele de angajare.

Foto: © Alexey Novikov | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: