Nestlé închide fabrica din Timișoara

Nestlé închide fabrica din Timișoara

Unitatea de producție deținută de Nestlé la Timișoara urmează să fie închisă până la finalul lunii mai 2019, a anunțat compania pe 10 ianuarie. Conducerea fabricii a demarat deja discuțiile cu sindicatul și angajații pentru a găsi soluția cea mai potrivită pentru cele 388 de persoane vizate. Fabrica din Timișoara a fost achiziționată de Nestlé în anul 2000 și are

Nestlé lansează OptiFibre pe piața din România

Nestlé lansează OptiFibre pe piața din România

Nestlé Health Science lansează în premieră în România OptiFibre, produs pe bază de fibre solubile 100% de origine vegetală cu efect prebiotic, care ajută la reglarea tranzitului intestinal. OptiFibre se dizolvă complet în alimente moi sau lichide, fără a afecta gustul sau consistența acestora, nu conține gluten, aditivi, arome artificiale. Produsul este lansat sub conceptul “Poartă oversized de plăcere, nu

Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé a anunțat că a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 până în prezent, în România, fiind și cea mai mare creștere din regiune. Anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane de lei, față de anul precedent. În ceea ce privește cotele de

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valorează dublu față de KraftHeinz, iar brandul Yili din China este cel mai puternic brand de lactate al lumii, potrivit celei mai recente ediții a topului publicat de Brand Finance, care analizează cele mai valoroase branduri globale din industria alimentară.   În fecare an, firma de evaluare și strategie Brand Finance

Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania

Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania

Publicis Romania a castigat pitch-ul regional organizat de Nestle Ucraina, urmand sa dezvolte campaniile de comunicare pentru brandurile Nescafe Gold si Nescafe Barista. Acesta este al doilea pitch regional castigat de catre Publicis Romania pentru Nestle Ucraina, dupa cel din 2014. Campania dezvoltata anul trecut pentru Ucraina a fost ulterior exportata si in Orientul Mijlociu. In 2015, Publicis Romania a

Crestere usoara pentru Nestle in 2015

Crestere usoara pentru Nestle in 2015

Nestle a avut vanzari de 20,92 miliarde franci elvetieni (21,86 miliarde dolari) in trimestrul intai, in crestere cu 0,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile gigantului alimentar elvetian au fost insa sub estimari, fiind afectate de increderea scazuta a consumatorilor, potrivit unui comunicat al companiei. In primele trei luni ale 2015, cresterea organica a fost de 4,4%. Vanzarile

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de

Creativ roman, job gobal

Creativ roman, job gobal

Adrian Botan a fost numit Global Executive Creative Director pentru Nestlé. Pe langa noua functie globala, isi continua implicarea in McCann Bucuresti, din pozitia de Creative Chairman. Anterior acestei numiri, ocupa functia de Creative Partner la McCann Bucuresti si VP Creative Excellence pentru McCann Central Eastern Europe (CEE) “Adrian este unul dintre cei mai inteligenti si inovatori creativi din reteaua

Nestle lanseaza programul de angajare a tinerilor din Europa

Nestle lanseaza programul de angajare a tinerilor din Europa

<p> Nestle lanseaza un program european prin intermediul caruia va sprijini cel putin 20.000 de tineri din Europa cu varste de pana la 30 de ani sa isi gaseasca un loc de munca in urmatorii trei ani.</p> <p> Initiativa “Nestle in Europa”, care isi propune sa asigure noi locuri de munca pentru tineri, va crea mii de pozitii pentru incepatori