Categories: Marketing

Abilitatile strategice primeaza in fata celor de networking

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Raluca Zamfir / Foto: Vali Mirea

Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication

Varsta: 38 de ani

Experienta in comunicare: 15 ani

Studii: Facultatea de Management, Academia de Studii Economice

Conduce Ran Events Communication, agentie pe care o detine si a fondat-o impreuna cu Catalin Zamfir in urma cu trei ani. Anterior acestui demers antreprenorial, Raluca a lucrat la BRD, The Group si Golin. Printre clientii agentiei se numara: Pandora, Forum Film, Cinema City, Starbucks, Avincis Winery, Recolamp, Stefanel, Ermanno Scervino, Roche Bobois, Il Passo, Tamaris, Venchi, Mica Elvetie, Gargantua, Eco Rom Ambalaje, Pinner Test, DressBox, Pronovias, Felicitaro, Tudor Tailor, PUKKA Food, Createur5D’emotions, La Martina.

Provocarea: Ce mai mare provocare este sa pastrezi clientii si sa te dezvolti sanatos. Este foarte important sa intelegi industria in care clientul tau activeaza. Si sa fii proactiv si corect. Noi nu promitem ce nu putem face, nu promitem lucruri care depind de munca si de decizia altora, nu promitem ca vom genera vanzari si nici ca vor avea coperta asigurata. Nu flatam si nu incercam sa “coafam“ realitatea pentru a-i face pe plac clientului. Pentru clienti conteaza rezultatele, expertiza, seriozitatea, proactivitatea, viteza de reactie, implicarea si creativitatea pragmatica.

Transformarea: Schimbarile industriei de relatii publice din ultimii ani sunt legate de mai multi parametri. Cresterea accesului la internet, dezvoltarea jurnalismului social si a retelelor de socializare sunt cei mai importanti factori care au schimbat aceasta industrie. 

De ce are nevoie un om de PR? Abilitatile strategice primeaza in fata celor de networking in construirea unei cariere in PR. Cultura generala, capacitatea de analiza, creativitatea, interactiunea sociala, capacitatea de adaptare sunt esentiale pentru omul de PR.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

18 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago