Companii

Achiziție importantă pe piața locală de apă minerală și plată

15 ian. 2020 < 1 min

Achiziție importantă pe piața locală de apă minerală și plată

Reading Time: < 1 minut

Prodal 94 SRL, principalul jucător în industria băuturilor alcoolice, atât pe piața locală, cât și la nivel internațional, achiziționează două companii producătoare de apă minerală plată și apă minerală carbogazoasă, Carpatina SA și Lipomin SA.

Astfel, compania care îmbuteliază votca Stalinskaya își diversifică portofoliul de produse, dezvoltând complementar o nouă linie de business pe segmentul apelor minerale.

“Potențialul pieței de apă minerală din România este în continuă creștere. Acest lucru se reflectă în diversificarea din ultimii ani a brandurilor de pe piață, a portofoliilor de ambalaje și sub-segmente ale categoriei, a preferințelor consumatorilor și a momentelor sau ocaziilor de consum. În acest context, obiectivul nostru este să dezvoltăm aceste linii noi de business și să contribuim la inovarea și dezvoltarea pieței de apă din România, atât prin dezvoltarea brandurilor actuale, cât și prin altele noi, care să se regăsească în viitor între primele preferințele ale consumatorilor”, a declarat Florin Rădulescu, director general, Carpatina SA și Lipomin SA.

Carpatina SA și Lipomin SA produc și comercializează la noi în țară apă minerală plată și apă minerală carbogazoasă sub brandurile Carpatina și Lipova. Cele două companii dețin și trei fabrici de producție, două în județul Arad, în Băile Herculane și Lipova și una în județul Neamț, în Toșorog.

Prodal 94 a adus în România, alături de mărcile proprii, branduri cunoscute internațional precum Stalinskaya Vodka sau Wembley London Dry Gin.

Foto: © Rrraum | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: