Business

Alexandru Lăpușan, la Zilele Biz: Businessul Zitec este în creștere cu 50% față de anul trecut

Reading Time: < 1 minut

Dacă 2019 a fost încheiat cu o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, pentru acest an estimarea este 10 milioane de euro, spune Alexandru Lăpușan CEO&Co-Founder, Zitec, în cadrul Zilei dedicate Managementului, la Zilele Biz.

”Criza ne-a prins cu o echipă foarte bună și acum culegem roadele muncii din ultimii ani. În plus, am angajat în acest an, chiar în perioada de criză, 50 de colegi noi (…) În ceea ce privește liniile de business care au crescut cel mai mult în acest an, remarc zona de cloud și dezvoltare de produse software, cu o crește chiar peste așteptări”, precizează Alexandru Lăpușan.

În ceea ce privește sistemul work from home, ”chiar dacă aveam toate instrumentele necesare muncii de acasă, este foarte greu să elimini interacțiunea de la birou”, spune CEO-ul Zitec. ”Ca atare, am înmulțit comunicările și întâlnirile pe platformele video”, spune Lăpușan.

Zilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici. Înregistrarea întregului eveniment de astăzi este disponibilă aici.

Alex Rădescu

Recent Posts

Aproape 5.000 de mașini electrice înmatriculate de la începutul anului

În România circulă în prezent 45.248 de mașini electrice, dintre care 4.962 fiind înmatriculate în primele patru luni ale acestui…

59 de minute ago

MultiversX lansează un proiect educațional împreună cu eCornell

MultiversX a lansat un nou demers educațional, oferind studenților defavorizați oportunitatea de a participa la programul Blockchain Essentials la eCornell,…

o oră ago

OMV Petrom investește 750 mil. euro la Petrobrazi, pentru a produce combustibili sustenabili

OMV Petrom investește circa 750 de milioane de euro la Petrobrazi, pentru a transforma rafinăria în primul producător major de…

2 ore ago

PENNY aduce echipamente și accesorii pentru suporterii naționalei de fotbal

PENNY a dat startul unei noi campanii de loializare „Hai, România, la PENNY!” care are în focus echipamente și accesorii…

2 ore ago

Piața imobiliară din București continuă să fie o destinație atractivă pentru investiții

Piața imobiliară din București continuă să fie o destinație atractivă pentru investiții, cu un interes crescut pentru locuințe noi și…

4 ore ago

Campania Smartree și Teach for Romania „15 sub 15”, creată de VML, singurul shortlist al României la Gerety Awards 2024

Smartree, partener strategic de HR pentru companiile din România, a lansat împreună cu Teach for Romania, 15 sub 15: o ediție specială de…

4 ore ago