Companii

Alina Câmpanu, nou manager în cadrul BAT Romania

Reading Time: 2 minute

British American Tobacco (BAT) o numește pe Alina Câmpanu la conducerea categoriei de produse care încălzesc tutunul pentru regiunea Europa Centrală și de Sud. Din această poziție, Alina va conduce strategia de brand, portofoliul și platformele de marketing pentru brandul glo în România și Ucraina. Alina Câmpanu lucrează în cadrul BAT din 2009 și s-a întors recent în România după ce a coordonat activitățile de brand ale sucursalei BAT din Marea Britanie și Irlanda de Nord.

Alina are o vastă experiență în industria tutunului, lucrând pentru BAT din 2009. A ocupat roluri de coordonare a mărcilor premium din portofoliul companiei și fost un pionier care a experimentat noi strategii de marketing pentru categoriile de produse aflate în creștere. Alina a îmbrățișat pe deplin experiența profesională internațională, atât ca pe o oportunitate de a înțelege complexitatea afacerii, cât și prin prisma mediului cultural divers, având 14 naționalități diferite în echipa sa.

Din noul său rol, Alina va fi responsabilă pentru continuarea obiectivului BAT de a reduce impactul asupra sănătății al fumatului, oferind consumatorilor o gamă de produse satisfăcătoare și cu potențial de risc redus.

Alina face parte, de asemenea, din echipa de conducere extinsă a Ariei Europa centrală și de Sud a BAT, care coordonează de la București operațiunile din România și alte 6 piețe din această zonă – Ucraina, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria, Slovacia și Moldova.

„Sunt mândră că m-am întors în România și, de asemenea, sunt foarte entuziasmată de oportunitatea unică de a consolida prezența glo și de a contribui la creșterea acestei noi categorii prin dezvoltarea și extinderea inițiativelor noastre de marketing pe noi canale”, a spus Alina Câmpanu, senior manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul din cadrul British American Tobacco.

glo este cel mai nou și inovator produs care încălzește tutunul al companiei British American Tobacco. Pentru că încălzește tutunul, în loc de a-l arde, glo are un potențial de risc redus față de fumat. Circa 200.000 de români dețin deja un dispozitiv glo.  

British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori în economia României și cel de-al doilea cel mai mare contribuitor la bugetul de stat, cu peste 1.8 miliarde de euro plătiți anual ca taxe și accize. Investiția BAT în fabrica sa de la Ploiești a depășit pragul de 500 de milioane de euro, din 1996 până în prezent. Compania angajează peste 3.000 de oameni și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de aprovizionare și distribuție.

Team

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

11 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago