Alpha Bank a prezentat în premieră la Zilele Biz, în București, noile carduri ale băncii. Cardul bancar este un touchpoint extrem de important în relația cu consumatorul, în ciuda faptului că majoritatea celor din sală aveți deja cardurile băgate în telefon.
Povestea acestor carduri a fost adusă la Zilele Biz de către Tiberiu Mercurian, Marketing Director la Alpha Bank și Ștefan Vasilachi, creativul din spatele designului noilor carduri.
Restul oamenilor folosesc foarte mult cardul fizic. Iar pentru aceștia, cardul este un touchpoint extrem de important.
În urmă cu ceva timp, împreună cu Viorel Vasile, directorul diviziei carduri din cadrul Alpha Bank, am decis să schimbăm layout-ul acestor carduri. De la această idee am creat o echipă, formată din colegii de la carduri, colegii de la marketing, agenția cu care lucrăm și furnizorul de carduri care este compania Austria Card.
Brieful a fost să avem un design frumos. Am vrut ca acest card să aibă inglobat toată tehnologia de la momentul respectiv. Și am vrut să adresăm o problemă pe care am observat-o și anume să fie un card care să fie prietenos cu o anumită categorie de consumatori, cei mai defavorizați: nevăzătorii.
Am reușit să avem un card sublim. Acest lucru l-au spus consumatorii, pentru că am testat acest card și a fost apreciat de aceștia.
Ștefan Vasilachi, a explicat povestea și motivele care au stat în spatele conceptului noilor carduri ale Alpha Bank, făcând referire la Odiseea lui Ulise, din mitologia greacă.
Lucrurile se schimbă și astăzi vrem să spunem lucruri cât mai scurt, pentru că nu avem timp, dar storytelling-ul rămâne.
Noile carduri Alpha Bank stau sub conceptul ”odiseea modernă”. Aceasta este acea poveste celebră, adusă astăzi.
Eroul principal al acestor carduri suntem noi. Noi suntem cei care explorează lumea, iar cardurile devin mijloacele care ne ajută.Ulise, în Odiseea sa, avea la îndemână corabia. Astăzi noi avem mijloace moderne în care călătorim, de la bicicletă, trotinetă, mașină. Ulise debarca pe tot felul de tărâmuri necunoscute, astăzi noi ajungem să vedem locuri în vacanțe, facem city break-uri, descoperim mâncăruri, tradiții locale, muzee, obiceiuri. Dacă înainte pentru itinerariu oamenii se ghidau după stele, la fel acum noi ne ghidăm după stele, dar după stelele Michlein.
Ne ghidăm după stele moderne, care înseamnă reviewuri, inimioare, puncte, pentru a alege destinația noastră sau cum va arăta itinerariul nostru.Acest lucru are loc pentru că noi suntem povești pe două picioare. Așa cum vedem, simțim mai mult, devenim o poveste mai interesantă.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…