Schimbare în echipa de marketing a Microsoft România

Schimbare în echipa de marketing a Microsoft România

Daniel Rusen va fi noul Director de Marketing și Operațiuni al Microsoft România, începând cu data de 1 decembrie. Rusen s-a alăturat Microsoft România în anul 2011 ca Product Marketing Manager, iar un an mai târziu a preluat funcția de Distribution Lead. În ultimii trei ani, a condus echipa de soluții de business integrate în Cloud din poziția de Business

Cum să-ți reîncarci brandul?

Cum să-ți reîncarci brandul?

GT – agenție de producție creativă, aduce în România, în parteneriat cu Yupcharge, lider mondial în fabricarea de stații de încărcare pentru dispozitive mobile, o soluție de impact pentru comunicarea de brand, generarea de engagement dar și rezolvarea problemei bateriilor descărcate pentru telefon, laptop sau alte dispozitive mobile. Este vorba despre diferite tipuri de stații de încărcare, de la produse

Branding și conversie în era Instagram

Branding și conversie în era Instagram

În realitatea curentă, să aștepți consumatorul să vină spre tine este un lux, și încă unul costisitor. Brandurile trebuie să dezvolte strategic prezențe distincte acolo unde consumatorii se află deja. Instagram este acum rețeaua momentului, cu cea mai mare rată de creștere a bazei de utilizatori, iar prioritatea oricărui brand devine cultivarea unei relații cu audiența aici, cu obiectivul final

Sorina Diaconu preia conducerea departamentul de marketing al MedLife Grup

Sorina Diaconu preia conducerea departamentul de marketing al MedLife Grup

După 7 ani de publicitate în Ogilvy Grup, Sorina Dianconu este noul director al departamentului de marketing MedLife Grup. În trecut, Sorina Diaconu s-a ocupat de gestionarea proiectului derulat de către ONU pentru restaurarea unor monumente istorice din România, apoi a făcut pasul către publicitate, unde a rămas timp de 7 ani ca Account Director în Ogilvy Group. Ulterior a

Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România

Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România

Institutul de Marketing organizează la Bucureşti prima seară deschisă din această toamnă în care lansează trei programe avansate complexe recunoscute internaţional: Digital Diploma in Profesional Marketing, noua structură a Diploma Chartered PostGraduate şi programul de Marketing Leadership¸dedicat celor care conduc echipe de marketing puternice şi seniorilor în marketing care vor să îşi crească  contribuţia  la creşterea organizaţiilor în care lucrează.

Celebrarea responsabilității

Celebrarea responsabilității

Responsabilitatea socială a ajuns să fie parte integrantă din strategiile de business ale multor companii, în diverse domenii. De exemplu, PROMIDEA, companie de top cu sediul central în România, ce activează la nivel mondial pe piața materialelor promoționale, a câștigat premiul 2 la secțiunea Economic Excellence 2018 și premiul 3 la secțiunea Social Excellence 2018 în cadrul ceremoniei anuale PSI

Înscrieri pentru o nouă serie de cursuri la Școala IAA de Marketing și Comunicare

Înscrieri pentru o nouă serie de cursuri la Școala IAA de Marketing și Comunicare

Școala IAA a deschis înscrierile pentru o nouă serie de cursuri în această toamnă. Astfel, înscrierile la Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, ajuns deja la a 17a ediție, se pot face până pe 14 septembrie aici. Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală, ajunsă la noua ediție, primește înscrieri până pe 21 septembrie, aici. Școala IAA pregătește accounți, strategi de brand, brand

De la Storytelling la Storyliving

De la Storytelling la Storyliving

Vedem într-o zi nenumărate logo-uri. De ce nu le reținem pe toate și ce au deosebit cele care ne rămân în minte? Probabil au mutat accentul de pe a oferi pe a experimenta și au evoluat ca strategie de marketing și comunicare de la a informa la a emoționa. Cum facem asta? Realitatea virtuală este doar unul dintre instrumente, dar

Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Crezi că brandul tău poate trece ”the logo test”? E unul dintre primele lucruri la care ar fi util să te gândești când vrei să începi o strategie de content marketing. de Diana Șerban Content Marketing Institute a publicat recent un articol despre ”the logo test” care te poate ajuta să evaluezi ce impact are conținutul pe care îl publici

Despre regi și sclavi în era digitală

Despre regi și sclavi în era digitală

Cine are date mai bune și le folosește rapid, cu precizie și flexibilitate, va supraviețui în era consumatorului conectat, când clienții sunt obișnuiți ca totul să le fie oferit instant la cerere, spune David Bosshart, CEO al Institutului Gottlieb Duttweiler pentru studii economice și sociale. Se poate spune că era digitală pune puterea în mâna consumatorului? Este o problemă mai