20 la puterea 20: Claudiu Trușcă

20 la puterea 20: Claudiu Trușcă

Conduce departamentul de social media al singurei agenții de advertising din România specializate în community marketing, Heist Industries, lucrând într-un domeniu unde doar combinația perfectă între creativitate și tehnologie aduce performanța. Deși online-ul îi domină viața, reușește să se detașeze de acesta pentru a se bucura de lucrurile importante din viața lui. Cum arată o zi din viața ta? O

Marketing digital în 2019: individualizat, inovator, responsabil

Marketing digital în 2019: individualizat, inovator, responsabil

Marketingul a cunoscut și cunoaște încă o digitalizare rapidă și dezvoltare exponențială, dând naștere mai multor trenduri și inovații decât, poate, orice alt domeniu din business. În România și în întreaga lume se întrevăd schimbările, oportunitățile și provocările determinate de această dezvoltarea digitală, susținută de noi idei și tehnologii. Conform raportului Digital Marketing Trends 2019 realizat de MKOR Consulting, în

Cum faci dintr-o machetă de presă o experiență de impact

Cum faci dintr-o machetă de presă o experiență de impact

De câte ori ai auzit în ultima vreme că machetele de presă nu mai vând?  De suficiente ori cât să te pună pe gânduri, nu? Dacă tot ești aici, îți propun să îți imaginezi cum ar fi ca mesajele tale de marketing să prindă viață… și clienții chiar să poată interacționa cu ele. Înainte să spui că așa ceva e

Experiențe de marketing în era Big Data

Experiențe de marketing în era Big Data

Cu experiența coordonării businessului în 27 de țări din Europa Centrală și de Est, Andreas Helios, Director Marketing Evolution Experience în cadrul SAP Customer Experience, vede cum marketingul condus de big data schimbă regulile, creând oportunități, dar și dileme etice pentru companii. Care sunt cele mai importante provocări din zona customer  experience? Experiența oferită clienților este noul câmp de luptă.

Conviețuirea dintre GDPR și Marketing: Checklist la 6 luni

Conviețuirea dintre GDPR și Marketing: Checklist la 6 luni

Cum se împacă noul regulament privind protecția generală a datelor, intrat în vigoare în luna mai a anului acesta, cu Legea nr. 506/2004 și care sunt detaliile de care trebuie să țină cont profesioniștii din industria de marketing cu privire la prelucrarea datelor? Iată mai jos câteva aspecte relevante pentru această industrie.  GDPR nu înlocuiește Legea nr 506/2004 GDPR nu

Schimbare în echipa de marketing a Microsoft România

Schimbare în echipa de marketing a Microsoft România

Daniel Rusen va fi noul Director de Marketing și Operațiuni al Microsoft România, începând cu data de 1 decembrie. Rusen s-a alăturat Microsoft România în anul 2011 ca Product Marketing Manager, iar un an mai târziu a preluat funcția de Distribution Lead. În ultimii trei ani, a condus echipa de soluții de business integrate în Cloud din poziția de Business

Cum să-ți reîncarci brandul?

Cum să-ți reîncarci brandul?

GT – agenție de producție creativă, aduce în România, în parteneriat cu Yupcharge, lider mondial în fabricarea de stații de încărcare pentru dispozitive mobile, o soluție de impact pentru comunicarea de brand, generarea de engagement dar și rezolvarea problemei bateriilor descărcate pentru telefon, laptop sau alte dispozitive mobile. Este vorba despre diferite tipuri de stații de încărcare, de la produse

Branding și conversie în era Instagram

Branding și conversie în era Instagram

În realitatea curentă, să aștepți consumatorul să vină spre tine este un lux, și încă unul costisitor. Brandurile trebuie să dezvolte strategic prezențe distincte acolo unde consumatorii se află deja. Instagram este acum rețeaua momentului, cu cea mai mare rată de creștere a bazei de utilizatori, iar prioritatea oricărui brand devine cultivarea unei relații cu audiența aici, cu obiectivul final

Sorina Diaconu preia conducerea departamentul de marketing al MedLife Grup

Sorina Diaconu preia conducerea departamentul de marketing al MedLife Grup

După 7 ani de publicitate în Ogilvy Grup, Sorina Dianconu este noul director al departamentului de marketing MedLife Grup. În trecut, Sorina Diaconu s-a ocupat de gestionarea proiectului derulat de către ONU pentru restaurarea unor monumente istorice din România, apoi a făcut pasul către publicitate, unde a rămas timp de 7 ani ca Account Director în Ogilvy Group. Ulterior a

Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România

Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România

Institutul de Marketing organizează la Bucureşti prima seară deschisă din această toamnă în care lansează trei programe avansate complexe recunoscute internaţional: Digital Diploma in Profesional Marketing, noua structură a Diploma Chartered PostGraduate şi programul de Marketing Leadership¸dedicat celor care conduc echipe de marketing puternice şi seniorilor în marketing care vor să îşi crească  contribuţia  la creşterea organizaţiilor în care lucrează.