MarComm

AMC Networks International UK lansează vânzările de publicitate în România, în parteneriat cu Thematic Channels

Reading Time: 2 minute

AMC Networks International UK (AMCNI UK) a anunțat astăzi lansarea vânzărilor de publicitate pe televiziunea de divertisment real, CBS Reality, un joint venture între AMCNI UK și Paramount Global. CBS Reality se va alătura portofoliului principalei companii de vânzări, Thematic Channels, care se va ocupa de rezervări începând de astăzi.

Louise Cottrell, SVP pentru parteneriate afiliate, AMC Networks International UK, a declarat:

„România continuă să fie o piață importantă pentru AMC Networks International, în timp ce ne concentrăm pe extinderea în regiune a amprentei noastre de vânzări de publicitate. Suntem încântați de parteneriatul cu Thematic Channels, pentru a conecta CBS Reality cu agenții de publicitate”.

”Suntem încântați să reprezentăm CBS REALITY în România. Cu profilul său unic în peisajul stațiilor TV de tipul factual entertainment, acest canal de crime și investigații aduce un plus de valoare portofoliului Thematic Channels, contribuind la facilitarea accesului oferit clienților de publicitate la o audiență de o foarte bună calitate” , adăugă Radu Budeș, managing partner a Thematic Channels.

CBS Reality a fost lansat pentru prima dată în România în 2001, ca parte a fluxului EMEA. Concomitent cu lansarea vânzărilor de reclame, canalul va deveni un feed local dedicat, care se adresează publicului român.

Canalul oferă o selecție de conținut de divertisment real, inclusiv seriale noi precum: „When Luxury Holidays Go Horribly Wrong”, „When Plastic Surgeries Go Horribly Wrong”, „Inside the Force 24/7” și noi episoade din premiera „Confessions: Animal Hoarding” (Confesiuni: Obsedați de animale) în primele trei luni. CBS Reality este disponibil în prezent în peste 5,3 milioane de gospodării din România, prin Digi, Vodafone, Orange TV și FocusSat.

Despre CBS Reality 

CBS Reality în România este destinația TV pentru povești autentice și convingătoare din viața reală, cu personaje mai mari decât viața. CBS Reality este disponibil în România prin Digi, Vodafone, Orange TV și FocusSat.

Despre Thematic Channels

Thematic Channels este cea mai importantă casă de vânzări de publicitate din România, reprezentând A+E Networks, AMC Networks International, ISG Media, Mega Max Media, NBC Universal, The Walt Disney Company, Orange, Paramount, Viasat World, Warner Bros. Discovery, Tralala.  

Thematic Channels gestionează vânzările de publicitate pentru AMC, Bollywood, Boomerang, Cartoon Network, Comedy Central, Disney Channel, Disney Junior, Diva, Duck TV, E!, Film Cafe, History, Jim Jam, Minimax, National Geographic, National Geographic Wild, Nick Jr, Nickelodeon, Nicktoons, Orange Sport1, Orange Sport 3, TeenNick, Tralala TV, TV Paprika, TV1000, Viasat Explore, Viasat History, Warner TV și, începând cu luna mai 2022, canalul de divertisment real CBS Reality.

Romanita Oprea

Recent Posts

Oamenii din Provident. Povestea lor de azi, dupa 18 ani de călătorie |  Cosmin Păloiu

2000 de oameni? Mai bine zis, 2000 de povești! Pe scurt, aceasta este ideea noului proiect editorial Biz prin care…

19 minute ago

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

o zi ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago