Lifestyle Stiri

ANA Hotels finalizează cu 13 mil. euro prima etapă a renovării Athénée Palace Hilton

3 iun. 2021 3 min

ANA Hotels finalizează cu 13 mil. euro prima etapă a renovării Athénée Palace Hilton

Reading Time: 3 minute

După o investiție de peste 13 milioane de euro, ANA Hotels a finalizat prima etapă a procesului de renovare a hotelului Athénée Palace Hilton. Proiectul de renovare și modernizare a hotelului a fost planificat la o valoare totală de 25 milioane de euro, dar se preconizează că până la final investiția va ajunge la 30 milioane de euro.

ANA Hotels anunță finalizarea primei etape a procesului de renovare a Athénée Palace Hilton, respectiv „Aripa nouă” cu cele 132 de camere.

Lucrările de modernizare au la baza investiției o continuare a viziunii de lungă durată a proprietarului grupului ANA Hotels, George Copos: “Sunt român și investesc în România”, implicând toată atenția la detalii, perseverența și dedicarea antreprenorului, pe tot parcursul proiectului, atât în faza de planificare cât și în cea de execuție.

Proiectul de renovare și modernizare a hotelului-monument istoric Athénée Palace Hilton, a fost planificat la o valoare totală de 25 milioane de euro, dar se preconizează că până la finalul proiectului se va ajunge la 30 milioane de euro. Realizarea lui a putut fi posibilă prin parteneriatul de peste 20 de ani dintre compania Ana Hotels și BRD – Groupe Société Générale.

Investiția face parte din filozofia proprietarului grupului ANA Hotels, aceea de a face lucruri de calitate, durabile peste ani și a fost realizată în cea mai grea perioadă a industriei hoteliere din întreaga sa istorie. Planificarea proiectului a durat 5 ani și implementarea primei părți a investiției s-a finalizat într-un timp record, respectiv mai puțin de 6 luni. Valoarea primei etape a proiectului de renovare a ajuns la 13 milioane de euro.

Conceptul arhitectural a fost realizat de compania „Alexander James International” din Londra, prin proiectanții Richard Morton și Sarah Brooker. Implementarea efectivă a conceptului a fost realizată de compania românească „Inegal Design”, prin arhitecții Radu Grosu și Mihaela Mircea, iar antreprenor general a fost compania „Bog’Art”.

Noua înfățișare a camerelor Athénée Palace Hilton are la bază un concept de amenajare actual, elegant, dar complementar cu istoria de peste 107 ani a hotelului. Un accent puternic s-a pus pe calitatea materialelor folosite, iar particularitățile tehnice sunt definite de tehnologii avansate și inovatoare de ultimă generație, pentru ca oaspeții să se bucure de o ședere unică într-o locație de prestigiu având facilități luxoase și totodată moderne.

„Odată cu redeschiderea hotelului Athénée Palace în 1996, sub brandul Hilton Hotels & Resorts, locația a continuat să fie o parte esențială a istoriei Bucureștiului, găzduind unele dintre cele mai memorabile evenimente. Suntem foarte încântați să aducem un aspect proaspăt și contemporan acestei proprietăți iconice, pe măsură ce continuăm să inovăm modul în care oferim ospitalitate de clasă mondială oaspeților noștri și comunității”, a spus directorul general Rainer Gieringer.

Sprijinind industria hotelieră în redefinirea călătoriilor sustenabile, prin acest proiect, Athénée Palace Hilton și-a dorit minimizarea pierderilor termice, prin re-proiectarea completă a sistemelor de alimentare cu apă, a celor de climatizare și a întregii tâmplării exterioare și interioare. Astfel, Athénée Palace Hilton urmărește reducerea amprentei asupra mediului și integrarea investițiilor ca proiecte cu impact social prin inovații ecologice și tehnologice. Agenda de cameră imprimată cu informațiile esențiale privind serviciile hoteliere, precum și cele utile despre oraș, va fi integrată într-un sistem inteligent al televizoarelor din cameră.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: