Antreprenori Interviuri Tech

Andrei Ursachi, Stailer: Vrem să digitalizăm 1.000 de saloane la nivel național și în 2022 ne extindem în regiune

6 sept. 2021 3 min

Andrei Ursachi, Stailer: Vrem să digitalizăm 1.000 de saloane la nivel național și în 2022 ne extindem în regiune

Reading Time: 3 minute

După ce a încheiat recent o rundă de finanțare de 500.000 de euro, Stailer, platformă de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare, are planuri ambițioase: vrea să se extindă la nivel național și să tripleze numărul de saloane partenere.

Am aflat de la Andrei Ursachi, antreprenorul care a fondat Stailer, cum vrea să digitalizeze 1.000 de saloane la nivel național și care sunt planurile de extindere regională ale startup-ului românesc.

Ați încheiat recent o rundă de finanțare de 500.000 de euro. Ce veți face cu banii?

Investiția vizează mai multe obiective. Extinderea la nivel național a platformei Stailer, pentru a digitaliza 1.000 de saloane, îmbunătățirea tehnologiei și creșterea susținută a eforturilor de marketing sunt printre cele mai importante.

E vorba de accelerarea digitalizării industriei de beauty. Asta ne dorim și sunt încrezător că vom reuși să ne îndeplinim scopul. Deocamdată, premisele sunt optimiste.

Cum a evoluat businessul Stailer în acest an și care sunt planurile de dezvoltare pentru 2022?

La începutul anului, aveam 25 de saloane partenere, fiind prezenți doar în Cluj-Napoca. În prezent, lucrurile au evoluat – pe platforma Stailer sunt peste 370 de saloane partenere, cu vizibilitate în 8 orașe din România.

Lucrăm constant în a ne dezvolta rețeaua de parteneri, așa că, până la finalul anului, vom fi prezenți în toate municipiile reședință de județ din țară și, așa cum spuneam mai sus, ne dorim să digitalizăm 1.000 de saloane de înfrumusețare.

Pentru anul 2022, avem în plan extinderea la nivel regional. Am început deja să studiem oportunitățile din piață și probabil Ungaria va fi a doua țară în care va fi prezentă platforma Stailer. Rămâne de văzut cum vor evolua lucrurile în acest sens.

Sunt deschise saloanele deschise la colaborare cu o platformă digitală cum e Stailer? Care sunt provocările în această zonă?

Provocările sunt date în primul rând de prețul și de efortul digitalizării. Implementarea greoaie și costurile unor abonamente lunare sunt motivele pentru care profesionistii din beauty aleg în continuare pixul și foaia.

Credem cu tărie că prin eliminarea abonamentelor lunare la servicii digitale pentru furnizorii din această industrie, deci oferirea de soluții gratuite, precum și implementarea rapidă a soluțiilor propuse pot fi argumente solide în vederea digitalizării industriei de beauty din România.

Cum funcționează mai exact platforma și ce beneficii are un salon care lucrează cu voi?

Stailer app

Fiecare salon partener beneficiază de un calendar digital gratuit, prin urmare nu are de plătit niciun fel de abonament. El își adaugă gratuit programările pe care le are deja stabilite, în timp ce platforma Stailer identifică spațiile libere din calendarul partenerului respectiv, cu scopul de a-i furniza programări suplimentare. Aici intervine singurul cost al platformei, care este de doar 1 euro / programare primită prin intermediul Stailer.

De exemplu, avem saloane partenere care primesc peste 100 de programări suplimentare prin Stailer, asta înseamnă venituri suplimentare pentru saloane de 1.500 – 2.000 de euro lunar.

În plus, le creăm partenerilor noștri un site prin care îi ajutăm să își convertească potențialii clienți și urmăritorii din Social Media în clienți activi, fără niciun cost din partea saloanelor.

Am observat că este mult mai ușor pentru saloane să își reactiveze clienții deja existenți decât să-i atragă pe unii noi, așa încât am găsit o formulă să-i ajutăm să își formeze baze de clienți în format electronic, pe care ulterior să le poată monetiza prin campanii promoționale și vouchere de discount, trimise direct clienților existenți.

Cât de mult a contat accelerarea digitalizării adusă de pandemie?

Trăim în epoca vitezei și a digitalizării. Covid-19 a venit să accelereze aceste trenduri, fie că ne place sau nu. Ceea ce facem noi prin platforma Stailer este să răspundem unor nevoi observate la momentul actual în piață.

Profesioniștii și saloanele au nevoie, acum mai mult ca oricând, de clienți noi, iar consumatorii, de o metodă simplă, rapidă și de încredere să se programeze la servicii de înfrumusețare doar prin câteva click-uri.

Ne-a ajutat așadar contextul actual să dezvoltăm acest startup românesc și să conștientizeze din ce în ce mai multă lume cât de folositor e, cât de multe beneficii aduce și cât de simplu e totul apelând la serviciile noastre.

Cât de mare este echipa Stailer și cum va evolua aceasta în perioada următoare?

Suntem hotărâți să ne mărim echipa cu oameni motivați, cărora să le placă proiectul Stailer și care să rezoneze cu viziunea echipei.

Ne dorim ca în viitorul apropiat să ne extindem echipa pe mai multe segmente – căutăm ca echipei de programatori să se alăture specialiști React Native, ne mărim și echipa de vânzări și vrem oameni talentați, cu bune abilități de relaționare și de comunicare, care să lucreze constant la dezvoltarea lor profesională și personală și, poate cel mai important, care-și doresc ca activitatea lor să fie una de impact.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: