Management

Angajații, prioritatea numărul unu pentru un manager

Reading Time: 2 minute

Noemi Ritea, director general VELUX România: Pentru o Companie Model, micromanagementul și controlul excesiv nu mai funcționează”

În viziunea lui Villum Kahn Rasmussen, cel care a fondat VELUX în anul 1965, o Companie Model este cea care lucrează cu produse folositoare pentru societate și își tratează clienții, furnizorii și angajații mai bine decât altă organizație.

“Suntem norocoși și mândri că în acești 20 de ani, am reușit să avem o Companie Model, în care cultura organizațională este vitală pentru că aceasta ajută compania să dăinuie în timp, să progreseze și să funcționeze,” spune Noemi Ritea, director general VELUX România.

Oamenii din companie, prioritatea numărul unu pentru un manager

Când vine vorba de echipa VELUX România, seriozitatea, devotamentul și responsabilitatea sunt calitățile pe care orice viitor angajat trebuie să le aibă pentru a trece de procesul de recrutare. Așa se explică cum, în prezent, printre angajați sunt persoane cu vechime de 16, 15, 13 sau 10 ani, iar acest lucru este probabil cel mai bun barometru al sănătății organizației. “Avem o cultură organizațională solidă, care este vie tocmai prin faptul că oamenii care lucrează în organizație respectă valorile acesteia. Acestea fac parte din ADN-ul nostru ca echipă. În același timp, ne pasă de climatul interior din birou și de siguranța membrilor familiei VELUX, pentru care creăm un mediu de lucru sănătos și sigur, unde echilibrul între viața personală și cea profesională este respectat. În anul 2016 am avut 1.9 accidente pentru 1 milion de ore lucrate, aceasta fiind doar una din performanțele noastre de Companie Model la nivel de grup. Pentru 2020, ne-am propus să ajungem la 0 accidente la locul de muncă,” mai spune Noemi Ritea.

Noemi Ritea consideră că oamenii din companie trebuie să fie prioritatea numărul unu pentru un manager, iar investiția în aceștia se va întoarce întotdeauna. Ei reprezintă resursa de bază și fără oameni competenți nu ar exista nicio companie de succes din lume. În același timp, munca în echipă, sprijinul, respectul și punctele forte ale fiecăruia din echipă sunt elementele care conduc spre succesul echipei. “Respectul reciproc și încrederea în oameni sunt foarte importante, iar orice manager trebuie să țină cont de ele. Micromanagementul nu mai funcționează, nici controlul excesiv. Dacă există încredere orice se poate realiza,” completează Noemi Ritea.

Valorile companiei, Dedicația, Respectul reciproc, Îmbunătățirea permanentă, Inițiativa locală și Sincronizarea se regăsesc în felul în care colegii de la VELUX România relaționează între ei sau cu colaboratorii.

Lelia Petrescu

Recent Posts

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

o oră ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

2 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

2 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

3 ore ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

3 ore ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

3 ore ago