Stiri

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

Reading Time: 2 minute

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București.

Această lansare marchează un nou capitol în expansiunea KORIKA pe piața din România, ca răspuns la popularitatea în creștere a trendului k-beauty, ce constă în îngrijirea pielii cu produse coreene. 

Cu viziunea de a deveni lider în domeniul K-beauty în Europa, brandul KORIKA se angajează să ofere femeilor europene, inclusiv pasionatelor de beauty din România, ritualuri autentice coreene de îngrijire a pielii, personalizate pentru a răspunde nevoilor și preferințelor acestora.

Combinând cea mai avansată tehnologie asiatică cu ingrediente active eficiente, KORIKA a dezvoltat o rutină unică și eficientă de îngrijire a tenului în 5 pași, o metodă simplificată a ritualului coreean tradițional, alcătuit din 10 pași. Această rutină (cleanser, toner, ser, emulsie și cremă) este concepută astfel încât să poată fi integrată cu ușurință de orice femeie în viața de zi cu zi, pentru a obține un ten cu aspect de porțelan, sănătos și strălucitor, cu un efort minim.

În rețeaua de magazine Notino, iubitoarele de skincare pot găsi o selecție extinsă de produse KORIKA, de la măști, seruri de față, seturi complete de îngrijire a tenului, precum și instrumente de masaj facial. Produsele sunt realizate cu ingrediente de înaltă calitate, inclusiv extracte naturale, aminoacizi și vitamine și se adresează nevoilor specifice ale fiecărui tip de ten, de la cel normal, gras, sensibil, la tenul deshidratat, mixt sau matur.

„Suntem încântați să lansăm produsele KORIKA în magazinele fizice Notino și să începem un nou capitol al poveștii noastre în România. Ne propunem să oferim consumatoarelor românce tot ce este mai bun din expertiza cosmetică coreeană, renumită pentru precizia sa. Esența brandului KORIKA, profund înrădăcinată în tradiția coreeană de frumusețe, constă în sinergia ingredientelor autentice, extrem de eficiente pentru îngrijirea pielii, care oferă rezultate vizibile”

Martin Vrána, CEO al Givet, un producător de top de produse cosmetice și de îngrijire personală.

Clienții Notino vor descoperi colecțiile emblematice și gamele de produse din portofoliul KORIKA, printre care:

HIGH-TECH LIPOSOME – O nouă generație de dermocosmetice ce utilizează tehnologia lipozomală brevetată. Această tehnologie avansată încapsulează ingredientele active în capsule de 100 de ori mai mici decât porii, accelerând astfel transferul ingredientelor active în piele și îmbunătățind eficiența acestora. Două dintre soluțiile KORIKA extrem de apreciate sunt rutinele de îngrijire a tenului în 5 pași Hi-Tech Liposome Hydrating și Calming.

Korean Heritage – O gamă de seruri de înaltă calitate pentru nevoi diverse (anti-aging, rejuvenare, hidratare sau luminozitate), dar și alte produse cosmetice cu efecte rapide și de durată. Aceste produse sunt formulate folosind ingrediente naturale provenite de pe insula Jeju din Coreea, renumită pentru solul său vulcanic fertil, bogat în minerale esențiale.

De asemenea, cumpărătorii pot găsi patru branduri de măști de înaltă calitate: SuperFruits, Korean Heritage, Ferment Beauty și SciBeauty. Fiecare gamă propune o varietate de măști, special concepute pentru nevoile diverse de îngrijire a pielii, începând de la hidratare și fermitate, până la îmbunătățirea luminozității.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

DP World stimulează comerțul European prin investiții de peste 130 milioane de euro în România

DP World a anunțat astăzi deschiderea a trei noi locații majore în România, oferind un impuls semnificativ în consolidarea poziției…

43 de minute ago

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile în Italia. Din 15 mai,…

3 ore ago

Galeriile Artmark organizează licitația legendelor din muzică și sport

La galeriile Artmark s-a deschis cea mai mare expoziție de memorabilia din București, ce aduce laolaltă unele dintre cele mai…

3 ore ago

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

Caroli Foods Group, jucător major pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi campanii de brand…

3 ore ago

Magnet pentru talente: Topul țărilor și orașelor care atrag angajați străini

Care sunt țările și orașele lumii unde sunt dispuși să se mute pentru a munci angajați talentați de pe întreg…

4 ore ago

Photon Energy Group obține o finanțare de 15 mil. euro de la BERD pentru șase centrale fotovoltaice în România

Photon Energy NV a semnat un acord de împrumut securizat în valoare de până la 15 milioane de euro cu…

16 ore ago