Stiri

Aproape jumătate dintre români și-au comandat mâncare și bere în timpul meciurilor de fotbal

Reading Time: 2 minute

40% din totalul comenzilor pe foodpanda au fost plasate în timpul transmisiunilor meciurilor de fotbal. Apa, berea și preparatele fast-food, printre cele mai comandate produse.

Potrivit foodpanda,  platformă de comenzi și livrări rapide, în ultimele trei săptămâni, peste 40% din totalul comenzilor înregistrate au fost plasate în intervalele orare ale transmisiunilor meciurilor de fotbal care se desfășoară în această perioadă.

În topul celor mai comandate preparate culinare de către clienții foodpanda în intervalul de timp aferent meciurilor au fost cele din categoria fast-food și pizza, urmate de preparate din bucătăria europeană, internațională, dar și românească. Cea mai mare comandă de mâncare a fost plasată la un restaurant din București, în valoare de 830 lei și a inclus burgeri, paste și alte tipuri de preparate.

În ceea ce privește produsele din oferta retailerilor parteneri foodpanda, cele mai comandate produse în perioada de timp menționată s-au aflat: apa, diverse sortimente de bere, produse de tutungerie, dar și gustări complementare servirii berii.

Din datele companiei, în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în timpul orelor de difuzare a meciurilor au fost: București, Cluj-Napoca, urmate de Galați, Târgu Mureș și Oradea. De asemenea, cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel cuprins între orele 19:00 – 20:00, românii preferând să comande mâncare și produse acasă.

Meciurile de fotbal desfășurate în această perioadă au fost un prilej de relaxare pentru români, care și-au dorit să-și susțină echipele favorite alături de preparatele culinare sau produsele preferate. Acest lucru se observă și în rezultatele înregistrate de foodpanda, peste 40% din totalul comenzilor fiind efectuate în timpul meciurilor. Ne bucurăm că aplicația noastră, prin oferta variată de restaurante și comercianți parteneri, a fost opțiunea celor care au vrut să comande cu livrare rapidă acasă, aducând un plus de savoare serilor dedicate fotbalului”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Mii de hărți Metrorex au devenit reclame KFC, pentru totdeauna

Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutină pe care KFC, cu ajutorul echipei McCann…

o oră ago

Good2Go, noul concept de pe piața de retail de tip convenience, deschide primul magazin dintre cele 15 planificate pentru lansare în 2024

Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați…

o oră ago

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

3 ore ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

4 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

4 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

5 ore ago