Antreprenori

Baba Yaga oferă abonamente culinare personalizate și servește peste 4.500 de clienți lunar, după investiții de 650.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Baba Yaga, compania care oferă abonamente zilnice de mâncare sănătoasă, lansează opt meniuri personalizate, fiecare conținând 3 mese principale și două gustări, începând de la 86 de lei pe zi.

Noutatea vine în contextul în care 55% dintre utilizatorii de food delivery își comandă săptămânal sau chiar de mai multe ori pe săptămână mâncare gătită acasă sau la birou, iar bucureștenii se situează pe primul loc la comenzile de mâncare sănătoasă.

George Teodorescu și Daniel Grigorescu, care a condus lanțul de pizzerii Pizza Dominium, au fondat Baba Yaga cu scopul de a transforma fiecare masă într-o experiență autentică și memorabilă.

Baba Yaga este mai mult decât un abonament la mâncare, este o mișcare care încurajează oamenii să se bucure de mâncarea lor fără vinovăție„, spune George Teodorescu, co-fondator Baba Yaga.

Baba Yaga se adresează celor dornici să minimizeze timpul petrecut în bucătărie, celor interesați de conceptul „intuitive eating” și celor care doresc să experimenteze o călătorie culinară globală. De asemenea, compania își asumă misiunea de a oferi opțiuni culinare delicioase care să ajute oamenii să atingă obiectivele lor legate de greutate și sănătate. Printre cele 8 meniuri disponibile se numără: Mediteranean, Nord-American, Balcanic, Vegetarian, Sport, Vegan, Keto și No Pork.

„Prin Baba Yaga, ne propunem să le reînviem clienților noștri plăcerea de a consuma alimente sănătoase. De asemenea, Baba Yaga se  adresează și celor care își doresc să-și păstreze o greutate optimă. Proiectăm meniuri cu un număr precis de calorii și dacă, pe lângă timp, comunitatea noastră dorește să slăbească sau să-și mențină greutatea, acest beneficiu poate fi obținut.”

Daniel Grigorescu, co-fondator Baba Yaga

Valoarea medie a coșului de cumpărături se situează la 650 de lei. Baba Yaga servește lunar peste 4.500 de clienți unici, cu cele 3 mese și 2 gustări/zi, 42% dintre aceștia fiind clienți fideli. Printre cele mai apreciate abonamente culinare ale companiei sunt cele din meniul mediteranean și nord-american.

Pentru a asigura calitatea și inovația, compania a investit constant în cele mai noi tehnologii, personal calificat, software și marketing, totalizând o investiție de 650.000 de euro în ultimii doi ani. Această abordare a permis inițiativei să se dezvolte rapid și să răspundă nevoilor clienților într-un mod eficient și sustenabil.

Pentru viitor, fondatorii își propun să extindă gama de meniuri cu influențe culinare diverse continuând să ofere gust și sănătate în fiecare farfurie și transformând astfel mâncarea într-o experiență autentică.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

4 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

5 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

5 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

5 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

5 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

5 ore ago