Finanțe

Banca Transilvania lansează Stickerul BT Pay

Reading Time: 2 minute

Banca Transilvania, liderul pieței cardurilor, lansează Stickerul BT Pay, o premieră în România. Orice obiect pe care este aplicat stickerul devine astfel un mijloc de plată a  cumpărăturilor la comercianți, anunță banca, într-un comunicat de presă.

Stickerul, Brățara şi Ceasul BT sunt accesoriile de plată contactless din Colecția BT Pay, colecție pe care clienții băncii o au la dispoziție pentru cumpărături în țară şi în străinătate. Ca noutate față de celelalte accesorii, stickerul poate înlocui atât un card de debit BT, cât şi cardurile de credit Star Forte, Star Gold (carduri BT de cumpărături) şi Flying Blue Premium (card BT de călătorii).

„Prin lansarea Stickerului BT Pay continuăm să oferim alternative de plată practice, rapide şi moderne. Avem încredere că va fi un accesoriu apreciat, pe fondul creşterii apetitului pentru colecția BT Pay, precum şi a numărului de plăți contactless. Aproximativ 20% dintre plățile cu cardurile BT sunt contactless, ceea ce înseamnă o creştere cu peste 450% în 2017 față de 2016”, declară Oana Ilaş, Director Coordonator, Direcția Dezvoltare şi Management Produse Retail, Banca Transilvania.

Detalii despre Stickerul BT Pay:

  • Dacă suma plătită este de până la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul.
  • Clienții Băncii Transilvania pot comanda online stickerul sau venind în oricare dintre sediile BT, urmând să intre în posesia acestuia în aproximativ cinci zile.
  • Persoanele care nu sunt clienți BT, dar doresc un astfel de sticker, este necesar să deschidă mai întâi cont curent la Banca Transilvania, iar acest lucru se poate realiza inclusiv online.
  • Emiterea este 30 de lei, administrarea este de 15 lei/an, iar comisionul este zero pentru cumpărăturile făcute la comercianții din România şi din străinătate.
  • Perioada de valabilitate a stickerului este de 3 ani, după care se reemite automat, exact ca un card.
  • Un serviciu complementar stickerului este SMS Alert, cu ajutorul căruia se primesc pe telefon informații despre tranzacțiile realizate cu stickerul sau cu alte instrumente de plată cu acces la acelaşi cont. Abonamentul SMS Alert poate fi solicitat prin BT24 Internet Banking, telefonic (Call Center: 0264.30.80.28) sau în oricare dintre sediile BT.

Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România, cu 3 milioane de carduri în portofoliu. Cu peste 20% din piață, BT este, de asemenea, lider în ceea ce priveşte volumele tranzacționate cu cardul.

Oana Voinea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

6 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago