BizRemote by certSIGN Finanțe Stiri

Băncile accelerează digitalizarea. O treime din unitățile Raiffeisen intră în era fără cash

2 nov. 2020 2 min

Băncile accelerează digitalizarea. O treime din unitățile Raiffeisen intră în era fără cash

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank anunță că începând cu luna noiembrie, aproximativ o treime (129) dintre agențiile sale vor intra în era “Viață fară CA$H”.

Cu alte cuvinte, operațiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la MFM/ATM, în zona 24H, existentă în fiecare unitate. În plus, banca are în alte câteva zeci de unități program redus de casierie, pe care îl va adapta continuu, pe măsură ce traficul va scădea și alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gamă și mai largă de operațiuni cu numerar, arată banca, într-un comunicat de presă.

“An de an, Raiffeisen Bank investește sume considerabile pentru a asigura o experiență superioară clienților săi prin serviciile oferite în unitățile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare și schimbări curajoase pentru folosirea operațiunilor “fară cash”, iar asta s-a întâmplat nu doar în industria bancară. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face încă un pas spre încurajarea tranzactilor digitale. Vrem să dăm tuturor colegilor din agențiile fără casierie, posibilitatea de a dedica timp activităților cu valoare adăugată pentru clienți, cum sunt consilierea în vederea înțelegerii tuturor functionalitatilor aplicațiilor noastre și a beneficiilor ofertei noastre de soluții financiare. În felul acesta, ne dorim ca împreună să construim parteneriate valoroase și durabile pe termen lung”, a spus Monica Udrescu, director executiv rețea de unități Raiffeisen Bank.

Operațiunile cu numerar pe care le efectuau clienții noștri la ghișeu în cele 129 de unități vor putea fi făcute pe mașini multifuncționale (MFM-uri) sau vor avea soluții alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare). Fiecare angajat al băncii va fi gata să asiste clienții pentru a învăța să utilizeze eficient toate canalele alternative de plată (ATM/MFM, Online & Smart Mobile). În cazurile în care nu există soluție alternativă pentru operațiunile care implica cash-ul, clienții vor fi îndreptați către o agenție Raiffeisen Bank din proximitate. Detalii despre rețeaua de unități, MFM-uri și ATM-uri găsiți aici: https://www.raiffeisen.ro/#branchFinder

Ce operațiuni se pot face la MFM?

–             Depunere și retragere de numerar, în lei, în și din conturile proprii;

–             Plata ratelor (lei);

–             Plată facturi utilități;

–             Depunere lei în contul terților (clienți Raiffeisen Bank);

–             Operațiuni de schimb valutar (euro/USD în lei);

–             Mini-extras de cont;

–             Interogare sold;

–             Schimbare PIN;

–             Deblocare PIN (pentru cardurile Mastercard);

–             Primire bani prin Western Union;

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piață bancară din România și peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Numărul clienților digitali – cei care utilizează aplicațiile de digital banking, Raiffeisen Online și Smart Mobile – a depășit 700.000 la mijlocul anului 2020. Raiffeisen Bank deține cel mai mare portofoliu de carduri de credit active din România – 530.000, iar numărul de carduri de debit active a trecut de 2 milioane. Banca are aproximativ 5000 de angajați, 335 de agenții în toată țara, 770 de ATM-uri, 373 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de peste 23.000 de POS-uri.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: