George, un nou mod de a face banking

George, un nou mod de a face banking

Banca Comercială Română (BCR) aduce în premieră în România o platformă de banking inteligent – George.   Prin George, BCR le propune românilor un nou mod de a face banking: mult mai simplu, personal și 100% online. „Drumul nostru în dezvoltarea lui George a pornit chiar de la așteptările publicului, care cere o schimbare a modului în care băncile vorbesc

Când vor da roboții primele credite?

Când vor da roboții primele credite?

Testăm deja mașinile autonome și în câțiva ani le vom și folosi, dar vom avea și bănci autonome, complet automatizate? Am discutat cu Horia Velicu, Head of Innovation Lab la BRD, despre cum îi vor ajuta în curând roboții pe bancheri să ia decizii mai bune. Dacă mașinile autonome vor fi deja pe străzi în 2020 în zonele cu infrastructură

Banking cognitiv de la Personetics pentru clienții BT

Banking cognitiv de la Personetics pentru clienții BT

Banca Transilvania (BT) anunță integrarea aplicației de banking cognitiv oferită de Personetics în noile versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienții BT vor primi astfel, în timp real, informații personalizate, foarte utile pentru managementul banilor, arată banca, într-un comunicat de presă. Ömer Tetik, Director General al BT, arătase în interviul acordat Biz

Roboți vs consultanți financiari

Roboți vs consultanți financiari

Deși atenția publică asupra roboților și deciziilor financiare automatizate a crescut, noi studii arată că, de fapt, clienții nu se simt prea confortabil să își lase finanțele pe mâna tehnologiei. Nouă din 10 europeni (91%) nu ar lăsa robo-consultanții – programe digitale ce învață preferințele consumatorului și investesc banii bazându-se pe modele comportamentale – să le gestioneze finanțele unilateral, arată

Marea transformare bancară

Marea transformare bancară

Provocarea digitalizării sistemului bancar nu îl sperie deloc pe Ömer Tetik, director general al Băncii Transilvania, aflată pe locul 2 în topul băncilor din România. Iar în paralel, BT are planuri ambițioase de creștere și consolidare. -Spuneați recent că designul de produs sau serviciu nu începe luând în calcul în primul rând profitabilitatea, ci perspectiva clientului. Ce vor românii de

Robotul Livia oferă informații non-stop clienților BT

Robotul Livia oferă informații non-stop clienților BT

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT. Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center:

Reinventarea bankingului

Reinventarea bankingului

FinTech-urile și giganții din telefonie atacă piața bancară lansând servicii financiare, dar nici băncile nu stau cu mâinile în sân. Parteneriatul încheiat de Alpha Bank cu un FinTech care îi permite să intre pe piaţa germană a depozitelor de retail este doar un prim pas. Sergiu Oprescu, președintele executiv al Alpha Bank, vorbește și despre colaborarea cu FinTech-uri care lucrează

Din nou în joc

Din nou în joc

L-am întâlnit pe Giovanni Luca Soma la sediul Société Générale din Paris. Am privit de la etajul 36 al unuia dintre turnurile grupului din La Défense spre provocările din sistemul bancar și am discutat despre digitalizare și concentrarea pe piața locală. Care este strategia de dezvoltare a Société Générale pentru acest an? Direcțiile de dezvoltare ale Société Générale din ultimii

Funcționalități noi pentru Raiffeisen Online și Smart Mobile

Funcționalități noi pentru Raiffeisen Online și Smart Mobile

Raiffeisen Bank a lansat în perioada 20-25 octombrie 2016 mai multe functionalități inovatoare pentru utilizarea serviciilor Raiffeisen Online și Smart Mobile, a anunțat banca, într-un comunicat de presă. –           Logare cu amprenta în Smart Mobile Este disponibilă pentru telefoanele cu sistem de operare iOS care recunosc amprenta. Clienții au de urmat 2 pași – update al aplicației Smart Mobile din

Românii au făcut în 9 luni cu 15% mai multe plăţi electronice decât în tot anul 2015

Românii au făcut în 9 luni cu 15% mai multe plăţi electronice decât în tot anul 2015

Numărul tranzacţiilor procesate de Netopia mobilPay, liderul plăţilor digitale din România, în primele 9 luni ale anului, a depăşit pragul de 3 milioane, cu 15% mai multe faţă de numărul total înregistrat în 2015. Până la finele lui 2016, volumul lor va ajunge la circa 4,5 milioane, cu 73% mai mult faţă de 2015, iar valoarea sumelor achitate digital va