„Barbaras Rhabarberbar”, cântecul viral care a ajutat afacerile germane
Reading Time: < 1 minutO piesă pe care nu mulți cei care au început să o folosească online în stories și reels știu ce înseamnă, „Barbaras Rhabarberbar”, s-a transformat într-un trend viral cu impact în economia locală germană.
„Barbaras Rhabarberbar” este un cântec german creat la sfârșitul anului 2023 de comediantul Bodo Wartke și producătorul muzical Marti Fischer. Inspirația pentru el provine dintr-un joc de cuvinte german folosit în exercițiile de dicție, „Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbierbier”. Pe TikTok, cântecul a dat în 2024 tonul unui trend, ajungând coloana sonoră pentru multe dansuri sau interpretări originale. Cum versurile spun povestea unei femei pe nume Barbara, care deschide un bar specializat în prăjituri cu rubarbă, evident. Trei „barbari” din oraș devin clienți fideli ai barului, iar pasiunea lor pentru prăjiturile cu rubarbă îi determină să-și schimbe comportamentul și să devină mai civilizați, mergând chiar la un bărbier pentru a se rade. Povestea a fost „servită” din afacerile care se identifică cu versurile „Barbaras Rhabarberbar” și multe s-au folosit de cântec pentru a se promova în rândul localnicilor dar mai ales al turiștilor.
Potrivit presei germane, mai multe baruri și cafenelele au început să ofere prăjituri cu rubarbă, iar unele localuri chiar au organizat evenimente tematice și seri de karaoke dedicate cântecului „Barbaras Rhabarberbar”.
„Barbaras Rhabarberbar” arată cum un cântec de succes pe platformele sociale poate aduce un impact pozitiv și în viața reală, atunci când trendurile sunt identificate la timp și folosite corect.
Biz Germania este un proiect unic în lume, powered by #Melitta. Parteneri: #Beiersdorf, #Kaufland, #Mercedes-Benz, #Penny, #Porsche
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz