Companii Publicitate

Publicis România devine agenția de publicitate a TikTok pe plan local

18 nov. 2020 2 min

Publicis România devine agenția de publicitate a TikTok pe plan local

Reading Time: 2 minute

Publicis România a semnat parteneriatul cu platforma de short-video content a momentului, TikTok, pentru servicii de creație și strategie above the line. Următorul pas este dezvoltarea primei campanii de brand în România.  

 „Noi suntem foarte entuziasmați de această colaborare. Am click-uit din primul moment cu echipele de creație și client service și abia așteptăm să vedem reacțiile, pentru că pregătim ceva totally unexpected împreună, ceva în care noi suntem super încrezători”, spune Laura Savu, Global Community Manager în cadrul TikTok.

TikTok este una dintre aplicațiile cu cea mai mare creștere de downloads și useri din lume. Aplicația oferă video-content în format scurt și le pune la dispoziție userilor tool-uri creative prin care își pot viraliza conținutul. Deși TikTok a părut un app inofensiv de dansuri și lipsync, nu a trecut mult până când a atras atenția întregii lumi.

„Ai TOTUL pe TikTok. Îmi place vibe-ul pe care l-a adus în agenție, îmi place atitudinea relaxată a clientului, ideile pe care le generăm împreună. E brieful ideal, e procesul ideal de lucru și, dacă mai ai și un partener cool de discuție, poți spune că you nailed it!”, a pus și Adina Albu, Senior Client Lead, Publicis România.

În România, creșterea în ceea ce privește utilizarea TikTok a fost spectaculoasă, ajungând la milioane de useri activi lunar, cu vârste cuprinse în principal între 13 si 34 de ani care tind nu doar să petreacă timp în aplicație, ci și să creeze, la rândul lor, conținut.

„Eram fană TikTok de dinaintea brief-ului pentru că, pentru mine ca om de creație, e aspirațional să văd cât de creativi pot deveni oamenii cu context minim pus la dispoziție chiar și pe verticală. Frumusețea brand-ului ăstuia este că, și dacă nu îți place aplicația, tot vrei să lucrezi pe brief, iar, odată ce lucrezi pe brief, îți place și aplicația”, a afirmat Miruna Dumitrescu, Group Creative Director în cadrul Publicis România.

Dacă vreți să aflați mai multe despre TikTok și cum crește compania în România, puteți afla de la Laura Savu, care va fi prezentă pe scena VKRS, primul festival dedicat videoului, organizat de echipele Biz și Screen Native, pe 19 noiembrie.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: